Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Tävling Är det någon annan som har råkat ut för felaktiga resultatuppgifter i TDB, och vad gjorde ni åt dom? Jag tittade in på min hästs...
Svar
7
· Visningar
2 847
Senast: Kallebus
·
Svar
15
· Visningar
1 950
Senast: Tussemaja
·
Dressyr Jag har ett sto som är sjukt spänd på tävling. Kan spänna till ibland hemma men de gångerna är verkligen lätträknade men på tävling är...
Svar
6
· Visningar
3 037
Senast: Miiikaela_
·
Western Vilka märken ska jag kika efter om jag är vill ha en riktigt vid bom? Jag vet ju att simcos draft horse modell finns, men har inte...
Svar
18
· Visningar
3 771
Senast: Egonson_
·
Distans Hej! Undrar om någon här har tips på en bra viktpadd? Jag kikar just nu på den som finns på Podiums hemsida. Någon som har provat en...
Svar
0
· Visningar
2 390
Senast: lfolkung
·
Hoppning Som rubriken lyder har jag ett swb sto som överhoppar sig otroligt mycket på vilken höjd man en tränar på. Hon har vinster och...
Svar
4
· Visningar
2 361
Senast: Ottilia
·
Islandshäst Hej! Hade en fin sadel till min islandsvalack men den blev för liten. Tog beslutet och skaffade mig en barefoot lexington. Tyvärr...
Svar
11
· Visningar
1 788
Senast: sichbr
·
Islandshäst Någon som har några tips på hur man lurar på en ung kille en grimma? :crazy: Det går att gå fram och klappa på honom dom dagar det...
2 3
Svar
41
· Visningar
8 875
Senast: sichbr
·
Western På träningstävlingen i helgen finns en longeline klass som jag tänkte att jag möjligen skulle våga mig på att prova. Det står att den...
Svar
6
· Visningar
1 539
Islandshäst Vi har idag en Stübben Bennis Harmony som legat bra. Men nu har den börjat åka fram på pålle. Vad finns att välja på till hästen som är...
Svar
4
· Visningar
1 423
Senast: moli
·
Hoppning Hej. Min gamla tävlingshäst skadade sig för ett par år sedan och har nu fått gå i avel istället. Hon hade en avkomma som 4-åring som...
Svar
0
· Visningar
1 220
Senast: EnPerson
·
Western Jag har svårt för att bestämma mig? Höger eller vänster? Vilken hand har du valt och varför?
2 3
Svar
41
· Visningar
6 124
Islandshäst Ber om ursäkt om följande text är lite osammanhängande, men jag lät bara ösa ur mig. Jag vet heller inte om prefixet blir rätt. Jag...
Svar
19
· Visningar
2 505
Senast: Brolinskan
·
Dressyr Som rubriken lyder har jag funderat ett tag på vart alla tävlingar med lätta klasser tog vägen:confused:? Och med lätta klasser menar...
2
Svar
22
· Visningar
4 567
Körning Hur har ni gjort för att trafikträna era körhästar? Min fjording är ganska cool med det mesta, han är van vid bilar, traktorer och...
Svar
12
· Visningar
2 339
T
Trav Hej på er. Har fått tag på en supersöt liten minishettis (82 cm) som förhoppningsvis skall bli hag och res-sällskap till vår...
2 3
Svar
42
· Visningar
8 748
Senast: Kellie
·
Islandshäst När jag kör trav på min isis så slår hon väldigt ofta till sina hovar. Vänster bak krockar med vänster fram och höger bak krockar något...
Svar
15
· Visningar
4 650
Senast: Is
·
Körning Jag fattar inte hur man ska få fast vagnen i selen med seltungir och stickor. Jag tycker att tungan hamnar på fel lädd? Eller är inte...
Svar
3
· Visningar
1 855
Senast: Noteca
·
Hoppning Jag letar i TR och hittar inte svaret och har frågat vår lokala ÖD som bara kan konstatera att hon sett detta på andra ställen, men inte...
Svar
11
· Visningar
1 842
Senast: Fredag
·
Hoppning Jag har varit och hoppat bana idag men inför andra klassen var det ont om tid att lära sig den nya banan. Jag fick ett par minuter och...
Svar
15
· Visningar
3 417

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Para ihop katter ibland?
  • Hemlösa hundar ökar
  • Tråden för spår

Hästrelaterat

Omröstningar