Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Tycker de hade varit roligt om alla kan lägg upp bilder på årets tävlingsschabrak:) Vad prioriterar du när du köper tävlingschabrak...
2
Svar
25
· Visningar
4 996
Islandshäst Har ni satt på era hästar eksem täcken än?
2
Svar
23
· Visningar
3 769
Senast: ishorses
·
Dressyr Om du skulle behöva skicka din häst till dressyrtränare för en tid, hur skulle du ställa dig till att (den utprovade)sadeln inte fick...
Svar
17
· Visningar
2 561
Senast: Lavinia
·
Hoppning Kollade på Göteborg horseshow på tv och när hoppryttarna presenterades visades deras och hästarnas namn, samt poäng och nationalitet...
Svar
3
· Visningar
2 227
Senast: Zaga
·
Fälttävlan Ny tråd för 2013! Februari 16 Inomhusterrängträning för Magnus Gällerdal, Pro Eventing RF, Bökeberg, Skåne...
Svar
1
· Visningar
4 883
Senast: fio
·
Hoppning Hej, hittat en fin häst på hastnet.se som jag gärna skulle vilja ha, det är en quaterkorsning, D-ponny, 8år, jag är intresserad av...
Svar
9
· Visningar
5 050
Senast: Cowgirls
·
Western hello. Vill ha era kommentarer om denna färg? Har alltid trott det varit en buckskin men är det verkligen det? en bild på manen lite...
Svar
13
· Visningar
2 705
Senast: Intejag
·
Islandshäst Det finns miljoner åsikter ang galopp när det gäller hur man ska fatta den. Men det är egentligen inte förrän nu som jag har upplevt...
2
Svar
29
· Visningar
9 677
Senast: tuaphua
·
Hoppning Tror ni Roffe har någon chans? Vilka fler är favoriter?
2 3
Svar
54
· Visningar
5 875
Senast: zassoo
·
Islandshäst Halloj alla "islandshästmänniskor"! Jag har nu bestämt mig för att min nästa häst ska vara en islandshäst! Jag har just nu ett...
2
Svar
34
· Visningar
5 484
Senast: gucci
·
Western Jag ska köpa jeans och blev sugen på ariat men undrar lite hur det är med sömmarna... Finns det nån som provat dom och vet om dom skaver??
Svar
0
· Visningar
1 093
Senast: Isabelle L
·
Islandshäst vilka ska dit. :) Själv kommer jag nog stå i cafeterian.
Svar
8
· Visningar
1 342
Senast: Kia_Fia
·
Övr. Grenar Vad är ett bra träningstempo? Och hur bra/dåligt är 46 sek på 500 meter för en ostartad 4 åring som inte gått snabbjobb innan och är...
Svar
2
· Visningar
3 662
Senast: mamman
·
Hoppning jag håller just nu på o kollar efter ny ridkavaj.....verkar jäkligt att hitta så undrar om nån har bra tips. Har I kupa och väldigt...
Svar
3
· Visningar
2 940
Senast: Panamera
·
Dressyr Får jag tävla Dressyr i dessa ridstövlar eller är det ett måste att de måste vara enkla som "vanliga" dressyrtövlar? Är litet orolig...
Svar
5
· Visningar
3 925
Senast: cewe
·
Körning Ja, gör ni det då ni kör? Då jag växte upp så var det ju i alla fall inom ridningen big no-no, men tittar man hur hästar tränas i...
Svar
17
· Visningar
3 608
Senast: Morrhoppa
·
Körning Jag har lite välja-vagn-ångest, tänkte att kanske fler har det, så kan vi ha ångest tillsammans? :idea: Jag har en ponny(?) på 160 cm...
Svar
6
· Visningar
2 636
Senast: Pinkilly
·
Hoppning Hej! Ska snart ut på några flerdagars tävlingar nu i vår för första gången. Behöver jag betala vet och besiktiga hästen varje dag under...
Svar
2
· Visningar
2 382
Senast: MRH
·
Tävling har under de senaste åren 2011-2012 sett massvis med påpekanden från överdomare att jacka medluva EJ får bäras på framridning...
Svar
16
· Visningar
6 689
Senast: Kallebus
·
Trav Någon som har tips på knäkappor till en skavkänslig häst? Racing Tack Horflex sitter inte bra, Zilcos i plast med mjuk insida får han...
Svar
6
· Visningar
2 550
Senast: martha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka