Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Hej, Tänkte fråga lite då jag aldrig tävlat western. Tävlat i hoppning och dressyr i några år men aldrig western. Har lite frågor jag...
Svar
2
· Visningar
1 309
Senast: kryddelydd
·
Hoppning Jag har lagt mycket fokus på att få min häst att hoppa upp sig mer i sprången och mycket har lagts på att rycka upp frambenen bättre...
Svar
15
· Visningar
6 153
Dressyr Nu krävs Bukes samlade resurser i hårvård! För första gången ska jag ha en hårknut på tävling. Jag kan inte ett dugg om sånt. Det jag...
2
Svar
20
· Visningar
8 107
Senast: Marvin
·
Islandshäst Har ett problem.. När jag ska försöka tölta med min häst (fyrgångare) så böjer jag honom lite inåt och går upp i tölt vilket funkar...
Svar
13
· Visningar
2 991
Senast: sichbr
·
Dressyr Idag börjar det ju och ingen har skapat en tråd ännu :eek: Är det för att alla är där och kollar? Jag sitter laddad framför SVT Play...
13 14 15
Svar
290
· Visningar
24 727
Senast: Fiorano
·
Övr. Grenar Ja, galoppsport och att söka där men jag letar febrilt efter storleken på min hästs föräldrar och även nästa generation... Min häst...
Svar
8
· Visningar
3 668
Senast: Melynda
·
Trav Tänkte att jag skulle höra min för här inne på travforumet, ni som har tävlingstravare som ni rider, hur rider ni och hur tycker ni att...
Svar
3
· Visningar
1 877
Senast: nejlica
·
Western Kan inte mycket om westernsadlar men har en äldre som är märkt "redranger saddlery" Någon som vet något om dessa sadlar, vad kan den...
Svar
3
· Visningar
1 231
Senast: Lycanthrope
·
Western Hej ;) , har provat och rida några reining mönster och ett återkommande problem är att hästen "fått upp farten" i de två snabba varven...
Svar
4
· Visningar
1 524
Senast: Lucky rider
·
Övr. Grenar Jag har inte ridit Gymkhana på hundra år (typ) och har ett vagt minne över vilka gymkhanalekar vi brukade rida. Nu har vi lite första...
Svar
5
· Visningar
3 158
Senast: Buck
·
Dressyr Men vilka mått är vad enligt den här måttabellen?
Svar
3
· Visningar
877
Senast: mooi
·
Islandshäst Hingsten som jag har fastnat för har Orri fra Thufu i andra led, precis som mitt sto... Inavelsprocenten är strax över 6. Vad ser ni...
Svar
2
· Visningar
1 585
Senast: Boerperd
·
Tävling Lyckades lägga tråden i fel del... mod radera please ;)
Svar
0
· Visningar
1 580
Senast: Bansan
·
  • Låst
Islandshäst Ja den gamla tråden låstes för den var för lång så nu börjar vi om.:)
86 87 88
Svar
1 743
· Visningar
264 725
Senast: Boj
·
Dressyr Tycker de hade varit roligt om alla kan lägg upp bilder på årets tävlingsschabrak:) Vad prioriterar du när du köper tävlingschabrak...
2
Svar
25
· Visningar
4 994
Islandshäst Har ni satt på era hästar eksem täcken än?
2
Svar
23
· Visningar
3 769
Senast: ishorses
·
Dressyr Om du skulle behöva skicka din häst till dressyrtränare för en tid, hur skulle du ställa dig till att (den utprovade)sadeln inte fick...
Svar
17
· Visningar
2 558
Senast: Lavinia
·
Hoppning Kollade på Göteborg horseshow på tv och när hoppryttarna presenterades visades deras och hästarnas namn, samt poäng och nationalitet...
Svar
3
· Visningar
2 227
Senast: Zaga
·
Fälttävlan Ny tråd för 2013! Februari 16 Inomhusterrängträning för Magnus Gällerdal, Pro Eventing RF, Bökeberg, Skåne...
Svar
1
· Visningar
4 883
Senast: fio
·
Hoppning Hej, hittat en fin häst på hastnet.se som jag gärna skulle vilja ha, det är en quaterkorsning, D-ponny, 8år, jag är intresserad av...
Svar
9
· Visningar
5 040
Senast: Cowgirls
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama