Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Nu behöver jag få lite klarhet i dethär med om novabett är tillåtet på en dressyrtävling. DEt har ju förekommit en del diskutioner om...
Svar
6
· Visningar
7 183
Senast: Catrool
·
Dressyr Ngn som kan berätta vad hästen ska kunna för LA, och nästa grad som är... Medelsvår A?
Svar
18
· Visningar
2 728
Senast: Gabby_Ossi
·
Trav Funderat ett tag på detta. Kan man inte göra en tråd där vi frågar om någon har bild på den eller den hästen? Vet flera här som bor mer...
11 12 13
Svar
251
· Visningar
54 112
Senast: Pazuzu
·
Western Halloj westernfolket! Jag och sambon ska åka till Tyskland och köpa bil om några veckor. En av dagarna som vi är iväg tänkte vi lägga...
Svar
7
· Visningar
2 668
Distans Någon mer därute som sitter bänkad framför datorn & väntar på sändningen från Göingeritten?! Spännande:)
Svar
2
· Visningar
2 635
Senast: Amha
·
Dressyr Ska starta nya LA:3 om en vecka. Ni som har ridit programmet - är det något speciellt att tänka på? Vad tycker ni om det? Jag tycker att...
Svar
19
· Visningar
4 429
Senast: Undret
·
Islandshäst Finns det några här som sökt in till Hippologen på Wången nu till hösten, eller kanske någon som redan går där? Jag har sökt in och...
Svar
6
· Visningar
1 461
Islandshäst Ska gå med i dessa två "föreningar" men är lite osäker. Gick in på sif:s hemsida där man kunde leta upp sin regionsgrupp, som är Landi...
Svar
7
· Visningar
1 171
Senast: Pathmaker
·
Körning Jag skulle vilja hitta en enkel men ändå gedigen sele till en Shettis. Selen får gärna vara svart men brun går också bra. En normal...
Svar
9
· Visningar
1 731
Senast: kolblakkur
·
Körning Lillan håller på att köras in, nu har hon dragit däck. Jätteduktig är hon :) Men hon kan reagera ibland på ljud, inte mycket, men det är...
Svar
3
· Visningar
1 283
Senast: djezima
·
H
Fälttävlan Enastående, då gör jag min första posting...:idea::idea: För alla er därute som har spända hästar och tycker att själva dressyren i...
2
Svar
37
· Visningar
12 191
Senast: dreampower
·
Fälttävlan Hej! Hur kan jag hitta en tränare/duktig ryttare som kan tänka sig att hjälpa mig [inte gratis givetvis] med hoppning och att våga...
Svar
5
· Visningar
6 107
Senast: dreampower
·
Islandshäst Hur många har en Sensation sadel bomlös till sin islänning.?Berätta gärna vad ni tycker om den.
2
Svar
24
· Visningar
6 833
Dressyr Får man tävla med tyglar med typ gummibeläggning så att de inte glider så mellan fingrarna?
Svar
13
· Visningar
6 312
Senast: Jane_Done
·
Körning Har ju fått hem en minishettis på foder för obestämd tid (1-2 år minst) och ska börja köra! Har provat både tömköra och med vagn och...
Svar
8
· Visningar
2 210
Senast: Vogue
·
Fälttävlan Hej alla fälttävlansfans, nu behöver jag hjälp! :grin: Efter tio års frånvaro från fälttävlan så ska jag våga mig på det igen! :love...
2
Svar
38
· Visningar
7 822
Senast: fio
·
Körning Jag söker lite input och tips! Har en shetlandsponny som är 4 år i år och vi har precis börjat jobba med galoppen både i töm och...
Svar
5
· Visningar
1 571
Senast: Morrhoppa
·
Dressyr Hejhej allihopa! Dessvärre så har min dressyrhäst gått och ådragit sej en ligamentskada som sätter stopp för sommarens träning och...
Svar
2
· Visningar
1 033
Senast: Fiorano
·
Distans Söker någon med en podiumsadel jag skulle kunna låna o prova på min häst. Är såklart också intressant att veta om det finns några...
Svar
0
· Visningar
2 353
Senast: panzy
·
Western Efter att ha testat och blanda allt och inget i sju år, har jag nu bestämt mig för att ska jag tävla inom något så är det så klart...
Svar
2
· Visningar
1 406
Senast: Lucky rider
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama