Amk

Trådstartare
Min lille ettåring har kastrerats på klinik för en månad sedan men sedan åkt på infektioner i skapet. Två antibiotikakurer senare tror veterinären att det är Funikulit och rekommenderar operation för att ta bort infektionen kirurgiskt. Det kostar mer än lite, och jag som inte har någon erfarenhet av diagnosen har tusen frågor som jag ska lyfta med vet när de röda dagarna är över. Är det möjligtvis någon av bukefalisterna som har erfarenhet av detta och kan dela med sig av erfarenheter kring hur det gått sedan? Själv funderar jag på hur god prognos det är vid operation, och om en ska börja lägga stora summor pengar på en ettåring där försäkringen inte täcker något och där jag inte vet om en operation kommer att räcka.

Liknande trådar

Hundhälsa Jag behöver råd.. Det blev ett långt inlägg, men jag hoppas någon orkar läsa det ändå. Har en schäferhane på fem år, som kort och gott...
2
Svar
20
· Visningar
7 466
Hästvård Hej! Här kommer ett jättelångt inlägg, men jag känner mig otroligt vilsen och kluven i hur jag ska göra.. Och ni bukefalister brukar ju...
Svar
15
· Visningar
2 758
Senast: Freyja_bus
·
  • Låst
Hästvård Hästen har haft klippkort på klinik i flera år. "Alla" (inkl jag) har varit överens om att ursprungsproblemet är vänster bak, men det...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
10 351
Senast: Alexandra_W
·
Hästvård Ska försöka göra denna historia kort.. Det hela började i december 2012, min häst på dryga 160cm född 2006. Att han efter 2!veckors...
Svar
17
· Visningar
3 005
Senast: Vogue
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka