Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Har ett 6-årigt kallblodssto som står på lösdrift nu med enbart fri tillgång på hösilage och vill helst behålla henne där. Tränar henne...
Svar
2
· Visningar
2 326
Senast: ghost
·
Tävling Måste ta Grönt Kort inom 2 veckor. Någon som vet vart gröntkort kurser i stockholm? Tacksam för snabbt svar!:)
Svar
1
· Visningar
2 716
Senast: cewe
·
Dressyr Har hört att denna kombination inte ska vara den bästa. Varför? Och är det någon som rider med childeric och fransk gjord och tycker att...
Svar
11
· Visningar
5 840
Senast: Centaur
·
Islandshäst Hoppas det här inte räknas som annons, för det är det inte. Jag är bara nyfiken på hur priserna/marknaden ser ut nu, efter diskussioner...
Svar
8
· Visningar
1 804
Senast: Lobelia
·
Körning Vad tycker ni om den? :) Nån som har den? Tycker ni den är för klen eller är den lite rejälare? Hur hållbar är den? Denna tänker...
Svar
9
· Visningar
3 048
Senast: minimoj
·
Trav Här ska du skriva ner alla travselens delar du kan!
Svar
0
· Visningar
1 605
Senast: Alva789
·
Western Jag börjar bli sugen på att försöka mej på min första tävling inom western till sensommaren/hösten.. Har tidigare tävlat dressyr och har...
Svar
3
· Visningar
1 485
Islandshäst jag har hittat en häst som låter som gjord för mej. har inte träffat hästen . är inte ens på väg för att titta, för hur jag än...
2 3
Svar
44
· Visningar
8 338
Senast: videnlis
·
Dressyr Hej! Jag har en häst som går och trivs väldigt bra på stångbett (Vi tävlar inom western till vardags men vill gärna börja rida lite...
2
Svar
21
· Visningar
5 238
Senast: mackan
·
Hoppning Har en gammal equipe sadel som jag avgudar, dock är den inne på sista versen o en ny måste köpas in. Denna modellen verkar inte göras...
Svar
2
· Visningar
2 949
Senast: matte
·
Islandshäst Vad har ni för sadelgjord på er islandshäst? Sitter och funderar på en ELT gjord, dock har de problem med tillverkningen mm och att de...
2
Svar
30
· Visningar
6 795
Senast: Elina8
·
Körning Har fått hem min Tidaholmsrockard :love::love::love: och den är ju helt underbar att sitta i för mig efter att ha suttit och knölat ihop...
Svar
1
· Visningar
1 257
Senast: Egonson_
·
Western Svart med mässingsdetaljer (eller bara svart) Skall passa ett halvblod, hyffsat normal i ryggen (brukar ha 17, normal mot vid bom i...
2
Svar
30
· Visningar
6 769
Senast: sthu
·
Körning Jag har en gigg av Tidaholmsmodell som gissningsvis är runt 20 år gammal. Den börjar nu tappa färg lite här och där, vill ju inte att...
Svar
1
· Visningar
1 236
Senast: Seabaz
·
Islandshäst Sitter o funderar på sommarens utflykter och längtar. Såg att biljetter släppts till SM:et i Norrköping på ticnet och undrar hur ni...
Svar
3
· Visningar
1 064
Senast: Hogstorp
·
Övr. Grenar Mmm... Så har det återigen varit ett Göteborg Horse Show med en stor del av världseliten inom ridsporten närvarande. På mässan kunde...
Svar
17
· Visningar
5 559
Senast: Raderad medlem 111022
·
Övr. Grenar Tänker främst på utställning. När är det inte längre JÄV? Om domaren föder upp ett sto, säljer stoet, stoet får avkommor.... Får...
Svar
3
· Visningar
2 188
Senast: Görel
·
Trav Vilka är vi som är med?? :D Jag har köpt en andel i Uppland - Henrik Larsson. Hade tänkt mig först Ludde men kl 10.05 när jag kom...
2
Svar
29
· Visningar
7 904
Senast: gulan
·
Western Jag undrar vart man kan vända sig för att få provat ut westernsadlar på ett bra sätt. Min sadelutprovare kommer ut för att kolla...
Svar
2
· Visningar
1 401
Senast: linafina
·
Körning Hej! Då min rockard måste lagas & både jag & häst tycker det är bekvämt att använda speedcarten jag har så vill jag ändå ha en bra...
Svar
10
· Visningar
2 302
Senast: Ajabaja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka