Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Ja var fäster ni nummerbrickan? Sist hade jag i tränset, men njaaa är inte helt nöjd med den placeringen. Stigbygeln har jag sett...
2
Svar
27
· Visningar
5 918
Islandshäst har någon denna sadel till sin islänning??
Svar
0
· Visningar
849
Senast: videnlis
·
Islandshäst Sitter och fantiserar om att betäcka något av stona, och kikar runt lite på fina hingstar. Jag slås lite av prissättningen, hur olika...
Svar
11
· Visningar
4 736
Senast: Teilani
·
S
Dressyr Jag har börjat fundera på det här med nosgrimmor! I hoppningen ser man oftast pullarnosgrimma. I dressyren Engelsk. Men vad har ni för...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 341
Senast: Spyro192
·
Islandshäst Jag som letar häst hade tänkt mig någon mellan 5-10år. Har fastnat för en på 17år nu som jag fått rida och är till salu. Ganska mycket...
Svar
14
· Visningar
3 852
Senast: Boj
·
Trav Åh nu börjar det pirra i Elitloppstarmen, Barnvakten bokad, E-Läktaren börjar värmas upp av vårvärmen. Vilka vill ni se i Elitloppet...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
16 067
Senast: Monimaker
·
Islandshäst Vilka här tävlar islandshäst? Hur många gånger har ni tävlat och hur har det gått? Vilken nivå? Har själv aldrig tävlat och har inte...
Svar
14
· Visningar
1 803
Senast: Rolle
·
Islandshäst Jag har en kanske ganska dum fråga men jag undrar om det är tillåtet att tävla med pullarnosgrimma? Någon som vet?
Svar
3
· Visningar
1 812
Senast: Freyr
·
Dressyr Hej! Jag behöver lite tips och råd på sadlar som kan passa mig och min häst. Jag är sån som gärna vill dra upp knäna och hälarna när...
Svar
0
· Visningar
1 026
Senast: Itzyditzy
·
Övr. Grenar Vad är Nationell Working Equitation för något?
Svar
9
· Visningar
6 831
Senast: Saril
·
Tävling Hej! Om man ska tävla ponny i storhästklass, vad ska ponnyn stå som i tdb isf? ska den stå som c-ponny eller som storhäst...
Svar
0
· Visningar
2 123
Senast: Athletin
·
Trav Har ett 6-årigt kallblodssto som står på lösdrift nu med enbart fri tillgång på hösilage och vill helst behålla henne där. Tränar henne...
Svar
2
· Visningar
2 323
Senast: ghost
·
Tävling Måste ta Grönt Kort inom 2 veckor. Någon som vet vart gröntkort kurser i stockholm? Tacksam för snabbt svar!:)
Svar
1
· Visningar
2 715
Senast: cewe
·
Dressyr Har hört att denna kombination inte ska vara den bästa. Varför? Och är det någon som rider med childeric och fransk gjord och tycker att...
Svar
11
· Visningar
5 826
Senast: Centaur
·
Islandshäst Hoppas det här inte räknas som annons, för det är det inte. Jag är bara nyfiken på hur priserna/marknaden ser ut nu, efter diskussioner...
Svar
8
· Visningar
1 804
Senast: Lobelia
·
Körning Vad tycker ni om den? :) Nån som har den? Tycker ni den är för klen eller är den lite rejälare? Hur hållbar är den? Denna tänker...
Svar
9
· Visningar
3 047
Senast: minimoj
·
Trav Här ska du skriva ner alla travselens delar du kan!
Svar
0
· Visningar
1 603
Senast: Alva789
·
Western Jag börjar bli sugen på att försöka mej på min första tävling inom western till sensommaren/hösten.. Har tidigare tävlat dressyr och har...
Svar
3
· Visningar
1 485
Islandshäst jag har hittat en häst som låter som gjord för mej. har inte träffat hästen . är inte ens på väg för att titta, för hur jag än...
2 3
Svar
44
· Visningar
8 338
Senast: videnlis
·
Dressyr Hej! Jag har en häst som går och trivs väldigt bra på stångbett (Vi tävlar inom western till vardags men vill gärna börja rida lite...
2
Svar
21
· Visningar
5 236
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar