Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Hänger inte med mera... Vilken hingst är nu mera dyrast att betäcka med??
Svar
7
· Visningar
4 319
Senast: Pubriacones
·
Islandshäst Hej! Skulle behöva lite råd. Jag har tänkt köpa mig en goertz liberte sadel. Jag köpte mig en först och de blev fel bomvidd. Men har...
Svar
0
· Visningar
1 207
Senast: tinis88
·
Körning I torsdags skulle vi ut och köra, skulle köra en kort runda i maratonvagnen igen. Förra torsdagen körde vi honom i den i padocken, och...
Svar
13
· Visningar
2 083
Senast: åke
·
Islandshäst Nån som provat den här sadeln, ser jättefin ut, men skenet kan ju bedra.
Svar
7
· Visningar
3 904
Senast: ellipsis
·
Dressyr Tränar övergångar mellan galopp och skritt. Skritt till galopp är inga problem, men just ner till skritt igen har vi problem med. Det...
Svar
12
· Visningar
3 811
Senast: Ellyne
·
Distans ...och skulle vilja prova är det tvunget att skaffa en egen häst då? Eller finns det några inom distansen som har flera hästar i...
Svar
6
· Visningar
2 980
Senast: Bowman
·
Dressyr Hejsan! Såg att det fanns en tråd om fattningar från skritt men visste inte om jag fick hoppa in på den med ett eget lite liknande...
Svar
3
· Visningar
1 989
Distans Har visst köpt på mig en riktigt skavkänslig häst, efter ca 20h ridning totalt under 3-4veckor har han redan skav i ena "armhålan". Vad...
2
Svar
34
· Visningar
8 881
Senast: bottorp
·
Hoppning Min hovslagare skulle varit här i måndags, fick ett mess samma dag att han skadat ryggen o inte kan sko på minst ett halvår. panik...
Svar
1
· Visningar
2 551
Dressyr Ja var fäster ni nummerbrickan? Sist hade jag i tränset, men njaaa är inte helt nöjd med den placeringen. Stigbygeln har jag sett...
2
Svar
27
· Visningar
5 921
Islandshäst har någon denna sadel till sin islänning??
Svar
0
· Visningar
849
Senast: videnlis
·
Islandshäst Sitter och fantiserar om att betäcka något av stona, och kikar runt lite på fina hingstar. Jag slås lite av prissättningen, hur olika...
Svar
11
· Visningar
4 740
Senast: Teilani
·
S
Dressyr Jag har börjat fundera på det här med nosgrimmor! I hoppningen ser man oftast pullarnosgrimma. I dressyren Engelsk. Men vad har ni för...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 347
Senast: Spyro192
·
Islandshäst Jag som letar häst hade tänkt mig någon mellan 5-10år. Har fastnat för en på 17år nu som jag fått rida och är till salu. Ganska mycket...
Svar
14
· Visningar
3 867
Senast: Boj
·
Trav Åh nu börjar det pirra i Elitloppstarmen, Barnvakten bokad, E-Läktaren börjar värmas upp av vårvärmen. Vilka vill ni se i Elitloppet...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
16 074
Senast: Monimaker
·
Islandshäst Vilka här tävlar islandshäst? Hur många gånger har ni tävlat och hur har det gått? Vilken nivå? Har själv aldrig tävlat och har inte...
Svar
14
· Visningar
1 810
Senast: Rolle
·
Islandshäst Jag har en kanske ganska dum fråga men jag undrar om det är tillåtet att tävla med pullarnosgrimma? Någon som vet?
Svar
3
· Visningar
1 812
Senast: Freyr
·
Dressyr Hej! Jag behöver lite tips och råd på sadlar som kan passa mig och min häst. Jag är sån som gärna vill dra upp knäna och hälarna när...
Svar
0
· Visningar
1 029
Senast: Itzyditzy
·
Övr. Grenar Vad är Nationell Working Equitation för något?
Svar
9
· Visningar
6 831
Senast: Saril
·
Tävling Hej! Om man ska tävla ponny i storhästklass, vad ska ponnyn stå som i tdb isf? ska den stå som c-ponny eller som storhäst...
Svar
0
· Visningar
2 124
Senast: Athletin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka