Vem vinner WC (Göteborg)?

Sv: Vem vinner WC (Göteborg)?

KL.

Tyckte att det var härligt att mer eller mindre få se live hur Jens ändrade sig och att det blev en såpass bra runda! Man blir glad för mindre :)

Ja fan också!! Men en RIKTIGT snygg runda av Henrik! :bow:

Moyas häst är SÅ fin! :love:

Det är flera ryttare som rider med en liknande poloinspirerad hjälm som hon har. Tycker också att det ser minst sagt skumt ut :D

Gud, mina nerver är inte starka nog för att ens kika på sånt här. Haha. Är typen som lipar både när det går bra och dåligt :D. Fy tusan vad synd på sista hindret :(

ETT TIDSFEL!!! Satan i gatan. Nåja, fantastisk runda!! Bra placering lär det bli ändå om än inte vinst :)

Och det gjorde hon, omhoppning :D:D Guerdat är ju sjukt snabb, jag tror han tar hem det :)

Han satsade får hårt och gav henne ju segern. Men ändå en rysare tycker jag när saker blir så självklara att man blir nervös för de mest osannolika händelserna...

Slarvigt av Guerdat! Men Beeze är en mycket värdig vinnare, hon har ju haft en suverän helg i Gbg.

Riktigt kul att det gått så bra för svenskarna denna säsong! Plats 6, 8, 12 och 20 i finalen är ju hur bra som helst.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Göteborg Horse Show är i full gång. På lördagskvällen är det dags för Gothenburg Trophy-hoppningen.
Svar
0
· Visningar
171
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Radannons Bevaka ridsporten som ung journalist! Är du en ungdom 13-25 år som är fascinerad av ridsporten och trivs framför och bakom kameran...
Svar
0
· Visningar
463
  • Artikel Artikel
Hästnyheter SVT sänder direkt från Göteborgs Horse Show. Följ fredagens hoppning i SVT1/Play med start 18.00.
Svar
0
· Visningar
232
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Under lördagen presenterades flera kandidater till priserna på Hästgalan i Göteborg den 11 februari. Vem tror ni kan vinna Årets kusk?
Svar
0
· Visningar
252
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Para ihop katter ibland?
  • Hemlösa hundar ökar
  • Tråden för spår