Vem vinner WC (Göteborg)?

Sv: Vem vinner WC (Göteborg)?

Jag hoppas att dom går igenom förutsättningarna inför omgång två. Så man vet hur de ligger till i totala. Jag har ju ingen koll alls på sånt...

Kanske ska lägga till att inte heller jag är någon hoppmänniska, sånt vågar jag inte hålla på med ;) håller mig till dressyr och skogen. Men hoppning är som är säger väldigt publikvänligt.

Nu börjar jag bli galet nervös inför Roffes tur!

Herrejävlar jag trodde han skulle riva andra hindret (el om det var tredje) när hästen tappade rytmen... Och den där oxern där bakbommen rullade men låg kvar. Herres....

Lennox är en av mina favoriter bland hopphästarna. Den rör sig så trevligt och har så härlig uppsyn:)

Ja, den är lite maffig utan att se tung ut och rör sig ganska luftigt. Sen tror jag iof att ögas luras lite av att ryttarinnan är så liten att hästen ser maffigare ut :D

Oj, inte en enda nolla! Och mer bommar borde det väl egentligen trilla i nästa omgång då hästarna borde vara ännu mer matta i benen.

*KL

Jag håller givetvis tummarna för både RGB och Henke, men jag tror nog segern går till Madden. Fast efter att ha tippat rätt vinnare på dressyren igår så är min tur kanske slut :p

Quintero och Casall ägs av Holsteinerförbundet och RGB ska fortsätta tävla dem.

Helt Ot men är det bara min teve son har problem med färgerna? Det ser ut som att den röda färg på kavajen kom efter....

Nu Jens....

Ja mkt fin runda av Jens...

Edwinas häst ser ut som ett ånglok. Stor som ett hus. Men hoppa kan den ju...

Jag tycker det ser så jobbigt ut när Edwinas häst hoppar med så högt huvud, ser lite märkligt ut :p

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Göteborg Horse Show är i full gång. På lördagskvällen är det dags för Gothenburg Trophy-hoppningen.
Svar
0
· Visningar
171
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Radannons Bevaka ridsporten som ung journalist! Är du en ungdom 13-25 år som är fascinerad av ridsporten och trivs framför och bakom kameran...
Svar
0
· Visningar
463
  • Artikel Artikel
Hästnyheter SVT sänder direkt från Göteborgs Horse Show. Följ fredagens hoppning i SVT1/Play med start 18.00.
Svar
0
· Visningar
232
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Under lördagen presenterades flera kandidater till priserna på Hästgalan i Göteborg den 11 februari. Vem tror ni kan vinna Årets kusk?
Svar
0
· Visningar
252
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Para ihop katter ibland?
  • Hemlösa hundar ökar
  • Tråden för spår