Sv: Knott?

Nu har jag russ och lite andra raser men mitt russ misstänker jag är en eksemponny (har ingen historik på henne) och hon får täcke imorgon, det jag hade hemma var alldeles på tok för stort.

Vi bor i NordUppland och igår svärmade det av mygg runt hästarna, idag är det mindre.

*kl*

Jag har ju inte haft min häst länge, men vad jag vet så ska hon inte lida av eksem, men jag såg en myggjä**l idag som bet henne i pannan, så jag ska nog skaffa ett täcke i fall om att tror jag..:devil:

Idag tog jag på min häst täcke.. har inte sett några knott eller mygg men jag är inte i stallet vid skymmning så kan inte vara helt säker på att dom inte kommit än..

Liknande trådar

Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
661
Senast: Ajda
·
Foder & Strö Jag kommer snart ha min första omgång med åringar och funderar därmed på hur jag bäst ska ta hand om dem, främst fodret. De får...
Svar
8
· Visningar
405
Senast: Sryoqwe
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter En svensk forskargrupp ska försöka ta reda på hur allergier hos hästar fungerar, och hur det kan botas. Med en budget på tre miljoner...
Svar
0
· Visningar
172
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I veckan pågår Gæðingakeppni-SM för Islandshästar på Himmelstalund i Norrköping. SVT träffade islandshästen Felix frá Gafli och Linnéa...
Svar
0
· Visningar
110
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama