Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Hur har ni gjort för att trafikträna era körhästar? Min fjording är ganska cool med det mesta, han är van vid bilar, traktorer och...
Svar
12
· Visningar
2 339
T
Trav Hej på er. Har fått tag på en supersöt liten minishettis (82 cm) som förhoppningsvis skall bli hag och res-sällskap till vår...
2 3
Svar
42
· Visningar
8 765
Senast: Kellie
·
Islandshäst När jag kör trav på min isis så slår hon väldigt ofta till sina hovar. Vänster bak krockar med vänster fram och höger bak krockar något...
Svar
15
· Visningar
4 656
Senast: Is
·
Körning Jag fattar inte hur man ska få fast vagnen i selen med seltungir och stickor. Jag tycker att tungan hamnar på fel lädd? Eller är inte...
Svar
3
· Visningar
1 856
Senast: Noteca
·
Hoppning Jag letar i TR och hittar inte svaret och har frågat vår lokala ÖD som bara kan konstatera att hon sett detta på andra ställen, men inte...
Svar
11
· Visningar
1 843
Senast: Fredag
·
Hoppning Jag har varit och hoppat bana idag men inför andra klassen var det ont om tid att lära sig den nya banan. Jag fick ett par minuter och...
Svar
15
· Visningar
3 434
Övr. Grenar Ska sälja mitt XX-sto men hittar inte vad ett ägarbyte kostar, är det någon som kan hjälpa mig med det lite snabbt, eller vart jag kan...
Svar
2
· Visningar
3 078
Senast: Argona
·
Tävling Hej! Äger en d-ponny som blir 12 iår, och det står i hennes pass att hon mättes som 5åring till 145 dock har hon ett livstidslicense...
Svar
7
· Visningar
2 495
Senast: Lady_S
·
Distans Jag hade planerat att rida Sämsholmsrittens PP nu på lördag. Men den 1 april gjorde sig min häst illa på höger fram. Hon skrapade...
Svar
4
· Visningar
2 691
Senast: Mirpis
·
Trav Hej alla travmänniskor! Jag tillhör normalt galoppvärlden men behöver lite hjälp från er... Läser till veterinär och har blivit...
Svar
6
· Visningar
2 659
Senast: MalanMjöl
·
Islandshäst Fick hem mitt micklem idag som jag testade. För det första var det grymt knepigt att bygga ihop, men jag måste vara lite trög ;) Men...
Svar
4
· Visningar
2 116
Senast: sichbr
·
Körning Precis som rubriken lyder; vad rekomenderar ni för rockard och sele till någon som ska köra på hobby nivå? Jag har ett inkört halvblod...
Svar
4
· Visningar
2 018
Senast: Ingela_S
·
Islandshäst Loggade nyss in på WF och kollade på min häst. Där har nu kommit ett grönt A på sidan. Klickar man på det så får man ju upp en ruta med...
Svar
4
· Visningar
1 317
Distans Jag ska rida min första 8milare på Sämsholmsritten i April och undrar om det är någon mer som vill ha sällskap runt. Vi kommer rida i...
Svar
4
· Visningar
3 373
Islandshäst Är det för sent att raka min isis? Jag fick hem henne igår och hon har sjukt mkt vinterpäls och blir svettig för minsta lilla. När jag...
2 3
Svar
41
· Visningar
6 957
Körning Kanske vi ska ha en sådan här också? Vad har ni för mål för 2013? 1. Få den medelsvåra att fungera smidigare och utan trötthet...
2
Svar
20
· Visningar
4 627
Tävling Fick nämlingen den frågan idag i samband med allsvenskan div 3 Du får inte inte vara placerad i LB för att rida div 3 på ponny enligt...
Svar
6
· Visningar
2 350
Senast: LadySara
·
Körning Nu är det tävlingssäsong, och jag undrar vad ni har för mål för säsongen? Kanske kan vi peppa varandra lite? Jag har delmål. Delmål...
Svar
2
· Visningar
1 587
Fälttävlan Nu är det faktiskt vår, trots minusgrader. Så jag tycker vi skrotar den gamla tråden nu!
Svar
0
· Visningar
2 228
Senast: sona
·
Fälttävlan För över tio år sedan när jag var aktiv i ft så hade jag NEW skydd på min häst. Nu är jag på gång igen! :) MEN jag kan inte minnas...
Svar
6
· Visningar
2 919
Senast: Mjuff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka