Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Övr. Grenar Ska sälja mitt XX-sto men hittar inte vad ett ägarbyte kostar, är det någon som kan hjälpa mig med det lite snabbt, eller vart jag kan...
Svar
2
· Visningar
3 078
Senast: Argona
·
Tävling Hej! Äger en d-ponny som blir 12 iår, och det står i hennes pass att hon mättes som 5åring till 145 dock har hon ett livstidslicense...
Svar
7
· Visningar
2 492
Senast: Lady_S
·
Distans Jag hade planerat att rida Sämsholmsrittens PP nu på lördag. Men den 1 april gjorde sig min häst illa på höger fram. Hon skrapade...
Svar
4
· Visningar
2 690
Senast: Mirpis
·
Trav Hej alla travmänniskor! Jag tillhör normalt galoppvärlden men behöver lite hjälp från er... Läser till veterinär och har blivit...
Svar
6
· Visningar
2 658
Senast: MalanMjöl
·
Islandshäst Fick hem mitt micklem idag som jag testade. För det första var det grymt knepigt att bygga ihop, men jag måste vara lite trög ;) Men...
Svar
4
· Visningar
2 114
Senast: sichbr
·
Körning Precis som rubriken lyder; vad rekomenderar ni för rockard och sele till någon som ska köra på hobby nivå? Jag har ett inkört halvblod...
Svar
4
· Visningar
2 018
Senast: Ingela_S
·
Islandshäst Loggade nyss in på WF och kollade på min häst. Där har nu kommit ett grönt A på sidan. Klickar man på det så får man ju upp en ruta med...
Svar
4
· Visningar
1 317
Distans Jag ska rida min första 8milare på Sämsholmsritten i April och undrar om det är någon mer som vill ha sällskap runt. Vi kommer rida i...
Svar
4
· Visningar
3 373
Islandshäst Är det för sent att raka min isis? Jag fick hem henne igår och hon har sjukt mkt vinterpäls och blir svettig för minsta lilla. När jag...
2 3
Svar
41
· Visningar
6 952
Körning Kanske vi ska ha en sådan här också? Vad har ni för mål för 2013? 1. Få den medelsvåra att fungera smidigare och utan trötthet...
2
Svar
20
· Visningar
4 627
Tävling Fick nämlingen den frågan idag i samband med allsvenskan div 3 Du får inte inte vara placerad i LB för att rida div 3 på ponny enligt...
Svar
6
· Visningar
2 349
Senast: LadySara
·
Körning Nu är det tävlingssäsong, och jag undrar vad ni har för mål för säsongen? Kanske kan vi peppa varandra lite? Jag har delmål. Delmål...
Svar
2
· Visningar
1 586
Fälttävlan Nu är det faktiskt vår, trots minusgrader. Så jag tycker vi skrotar den gamla tråden nu!
Svar
0
· Visningar
2 227
Senast: sona
·
Fälttävlan För över tio år sedan när jag var aktiv i ft så hade jag NEW skydd på min häst. Nu är jag på gång igen! :) MEN jag kan inte minnas...
Svar
6
· Visningar
2 918
Senast: Mjuff
·
Fälttävlan Så, nu går det väl inte att förneka längre, vintersäsongen är definitivt här! Denna tråden kommer väl bli allmän gojja igen allt...
18 19 20
Svar
395
· Visningar
39 697
Senast: fio
·
Trav Hejsan! Jag har en häst som fått ett överben på insidan av ett bakben. Hon fick det efter senaste starten trots gamascher pga för tung...
Svar
4
· Visningar
3 704
Senast: juvelen
·
Trav Någon som kan svara på varför de flesta hästar tävlar bäst barfota och varför låter man hästen vila oftast mellan värmning och lopp?
Svar
2
· Visningar
1 904
Senast: gulan
·
Islandshäst Vi upplever just nu ett mycket märkligt fenomen i vår stoflock och det skulle vara intressant att höra om någon annan varit med om något...
Svar
15
· Visningar
2 914
Senast: Rolle
·
Hoppning nån som vet hur jag finner resultat på häst i norge??? har googlat men finner inga resultat med den ryttaren som ska ha ridit hästen...
Svar
3
· Visningar
5 702
Islandshäst För det första: får man rida på vilket bettlösa altetnativ man vill, i alla klasser? För det andra: V2, T3 och T4 rids med flera på...
2
Svar
36
· Visningar
5 293

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Ratsit
  • Hjälp- jag har blivit med svärdfisk!
  • Parfym

Hund, Katt, Andra Djur

• Para ihop katter ibland?