Erfarenhet av shetlandsponny som kompis till stor häst?!?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Tant Acka
  • Startdatum Startdatum
Sv: Erfarenhet av shetlandsponny som kompis till stor häst?!?

Min make tyckte inte heller att en shetlandsponny kanske var det vi behövde mest på gården. Men nu är hon gårdens ögonsten, förstås. Köpt som sällskap t den som är hemma när den andra är iväg och tävlar. Funkar otroligt bra. Hon är snäll, söker aldrig bråk, men tar heller ingen skit. Hon äter för mkt ute förstås, men jag fösöker att hålla koll genom att köra henne nästan varje dag.

Peppe1.jpg

Ber om ursäkt för ngt stoooor bild.

Här är han den lilla godingen!!!! :love:
Detta var det första fotot jag fick på honom från f.d ägaren.
Inte svårt att bli kär i detta lilla charmtroll. :)

Åh gud vilken sötnos :) ser exakt ut som min förra sköthäst :) vad heter han?

Tråden du hittat är från 2008, och den som startat den är registrerad som tillfällig gäst, så kan bli så att du inte får något svar;)

Välkommen hit annars får vi väl säga! :)

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 681
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 344
Senast: Juli0a
·
Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
9 096
Senast: Fiorano
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 124
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar