Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Jag har upptäckt att min häst blivit väldigt nonchanlant när jag ska göra halt. Han skiter helt i mig och saktar bara in farten lite...
2
Svar
21
· Visningar
2 260
Senast: Lilla_My
·
S
Islandshäst Jag ska vara med och tävla på en regional tävling i höst och undrar hur man ska klä sig. Har tydligen hört att man måste ha ridkavaj...
Svar
14
· Visningar
1 494
Senast: Minning
·
P
Islandshäst Jag vill veta mer om honom! Min häst är efter honom. Fler som har det??? Det enda jag vet om honom är att han var grym på pass...
Svar
14
· Visningar
2 801
Senast: IslandsMalin
·
G
Islandshäst Ja, det börjar bli dags att vaccinera Gauti igen. Jag brukar vaccinera emot boutilism, stelkramp samt grundvaccin, men det är det...
Svar
11
· Visningar
1 075
Senast: Gauti
·
N
Islandshäst I lätt klass får man ju inta ha stångbett, men man får det i t.ex femgången. Räknas ett pessoabett till stångbett så det är tillåtet...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
9 442
Senast: Rák
·
H
Islandshäst Hej min kompis rider en 6 årig islandshäst på sitt land som älskar att hoppa... hon har inte en riktig gallop så ofta men funjkar...
Svar
3
· Visningar
952
Senast: ang
·
Islandshäst Min pålle har tendens att få sår i munnen.:( Och så var det en på en tävling som sa att ett rakt gummi bett var bra för sådant? Han...
2
Svar
25
· Visningar
3 031
Senast: Joka
·
Islandshäst Ska fixas en sådan i stallet och vi har funderat mycket på underlag och hur man gör den hållbar och bra: Någon som har några förslag?
Svar
10
· Visningar
5 846
Senast: Mist
·
S
Islandshäst Den gamla är inte bra och ska ej ridas i mer. Nu funderar jag på hur jag ska hitta en ny, bra. Får inte bli hur dyrt som helst... (det...
2
Svar
21
· Visningar
2 458
Senast: cardior
·
Islandshäst Jag har funderat på att raka Gáski nu till vintern. Har kollat på en del rakapparater, men de kostar ju ändåa uppåt 3000kr. Finns det...
Svar
16
· Visningar
1 435
Senast: raggis
·
N
Islandshäst Jag är på jakt efter två träns som ser ut såhär: http://www.agerstaridshop.nu/product_info.php?cPath=76_80&products_id=270...
Svar
5
· Visningar
960
Senast: Naggur
·
Islandshäst Suck det är så svårt. Har en häst som är väldigt tjafsig i munnen på dom bett jag testat. Vanligt tränsbett Tre-delat tränsbett...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 750
Senast: Gauti
·
Islandshäst Jaja, det finns ju sporthästar också, men jag vill tala avelshästar! ;) Nu har de första ridbedömningarna börjat komma upp på WF...
Svar
10
· Visningar
1 577
Senast: Petronella
·
F
Islandshäst Hej! har några funderingar jag hoppas på att nån kan svara på..:) Jo först kan jag ju börja med, finns det nån slagt töltskänkel av...
Svar
2
· Visningar
966
Senast: Petronella
·
Islandshäst jag har en liten fråga nu när det börja bli aktuellt:) vad använder ni för kommando/hjälper när ni rider hästen i kort tölt VS Ökad...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 829
Senast: Norrberge
·
P
Islandshäst :D Jag är så himla lycklig! Har sett över ekonomin för att skaffa isis i höst eller vinter och nu verkar det som att det går, om jag...
2
Svar
34
· Visningar
3 039
Senast: Phillippa
·
N
Islandshäst tjena, blir nu tokig för jag kmr för tillfället inte in på sifs hemsida å kan kolla; men vad heter femgång för ungdom? :crazy:
Svar
3
· Visningar
903
Senast: Norrberge
·
S
Islandshäst Hej på er alla, jag är ny och hoppas att det finns nån som kan ger mig ett svar på en fråga som ligger tungt på hjärtat. Det finns ett...
Svar
4
· Visningar
2 020
Senast: SillansSindri
·
Islandshäst Jag har själv ingen islandshäst, men undrar över en sak som jag tycker verkar märklig... Min kompis har islandshästar och säger att...
Svar
6
· Visningar
2 334
Senast: Roheryn
·
M
Islandshäst Ska i helgen och titta på två hästar och vill ta reda på mer om avkommor e. Toti från Gategården och Askur frá Hofstadaseli. Har hört...
2 3
Svar
45
· Visningar
7 127
Senast: moli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård