Lite köpråd (info om avkommor e. Askur frá Hofstadaseli och Toti från Gategården)

Sv: Lite köpråd (info om avkommor e. Askur frá Hofstadaseli och Toti från Gategården)

Utan Göran tror jag tyvärr att vi blir lika vilsna som MoDo Hockey-fansen blir utan släkten Forsberg... Den senaste stora konflikten inom SIF (där Göran fick gå in och reda ut nu igen) visar detta lite FÖR tydligt. Hur länge kan vi förlita oss på en man som fyllt 80? När ska vi hitta nya ledare för vår värld? Är Ylva H eller Eva S sådana ledare? (det tycker inte jag - de är alltför bitchiga mot nykomlingar...). Ska någon av Görans söner kliva fram? Eller väntar vi på en helt ny ledare - en som ska ena tävlings- och fritidsryttarna utan att blinka?

Vad tycker ni? Vem vill ni ska leda SIF i framtiden?

Tror och tycker du på fullaste allvar att det är så här:eek:?
Föresten vem är Eva S?

Sv: Lite köpråd (info om avkommor e. Askur frá Hofstadaseli och Toti från Gategården)

Tror och tycker du på fullaste allvar att det är så här:eek:?
Föresten vem är Eva S?
Eva Spegel, som är assiterande landslagsledare med Ylva.
www.ornas.nu

I övrigt: Det finns väl för tusan massor avlare. Örvik har avlat fram många fina hästar, men att de skulle vara de viktigaste; inte!
Jag har sett ett helt gäng fina hästar från LugnaDal, Stenholmen, Knalta Karlsro, Fors, Kalvsvik m.fl.

/Malin

Eva Spegel, som är assiterande landslagsledare med Ylva.
www.ornas.nu

I övrigt: Det finns väl för tusan massor avlare. Örvik har avlat fram många fina hästar, men att de skulle vara de viktigaste; inte!
Jag har sett ett helt gäng fina hästar från LugnaDal, Stenholmen, Knalta Karlsro, Fors, Kalvsvik m.fl.

/Malin

Amen :bow:

Snälla Båbbe tänk dig för:crazy:

'Jag har en toti avkomma. Han är helt underbar :love: Stor och snygg ( trots liten mamma ). Han är riktigt 'hård' i psyket och inte rädd för något. Flockens ledare! Han är 05 men redan 138 cm åvan backen!. Han har mykt vilja, men är så otroligt snäll. :love:
här kommer några bilder på vackringen.. ( han ser ut som en kalblodstravare! :rofl: ) garpur
garpur igen
garpur hoppar dike!

Senast ändrad av en moderator:

Snälla Båbbe tänk dig för:crazy:

Precis. Det finns gott om andra skickliga avlare, och vi har väl alla våra egna husgudar. Jag är inte det minsta oroad över SIFs överlevnad. :-) Tvärtom tycker jag att saker och ting är påväg åt rätt håll inom förbundet.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Det är alls inte bara kris och katastrof att bo här och få öva på problemlösning (även om jag bryter ihop nångång ibland). Mesta tiden...
Svar
0
· Visningar
1 561
Senast: cassiopeja
·
Islandshäst (Vet ej vart denna tråd ska ligga) Hej! Jag skulle vilja veta mer om blodslinjer hos islandshästarna. Ägaren till mina två foderhästar...
Svar
1
· Visningar
1 911
Senast: Roheryn
·
Relationer Jag skulle behöva lite råd. Jag är sedan ca 20 år tillbaka tillsammans med en man. Vi blev sambos för 7 år sedan och har två barn med...
2
Svar
24
· Visningar
6 066
Hästmänniskan Hej, är 15 år och går alltså åttan nu. Är väldigt bra på att skriva långt så om du ej orkar läsa skrolla ner:) Började på 4 h gård när...
Svar
16
· Visningar
2 973
Senast: a1agnlju
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka