Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Har en Isabell Werth med Cair system, som är en aningens för rak för min ponny, då jag behöver 17" sätte, så blir den på gränsen till...
Svar
10
· Visningar
1 255
Senast: Centaur
·
F
Dressyr Vad har ni för sadel? Vilka stigläder har ni till? Gärna med bild :D
Svar
15
· Visningar
2 408
Senast: saandraaa
·
Dressyr Precis soom Rubriken säger så vill jag ha tips på övningar som gör att hästar sätter under sej rejält bak och blir luftig fram...
2 3
Svar
44
· Visningar
9 101
Senast: Flygare007
·
Dressyr Min häst blir lätt lite seg och framtung och därför försöker jag alltid tänka uppåt när jag rider. Min tränare vill också att hästen ska...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 940
Senast: Superselma
·
L
Dressyr Hejsan! Jag har köpt ett nytt bett, det är tredelat och mittendelen är platt. Frågade i affären om det hade någon betydelse om...
Svar
9
· Visningar
1 840
B
Dressyr Eftersom det redan finns pannband och nosgrimma-trådar borde vi ha en schabraktråd också. In med era snyggaste dressyrschabrak, skriv...
2
Svar
38
· Visningar
3 927
Senast: Tebazz
·
Dressyr Finns det? Börjar bli trött på att köpa kavajer och jackor överhuvudtaget i större storlekar bara för att få plats med axlarna. :crazy...
Svar
4
· Visningar
1 281
Senast: fjordtokan
·
L
Dressyr Tävlade min första lokala dressyr tävling i söndags,fick 60,71% hade en del små missar,men är väldigt nöjd själv:)Jag funderar på att...
Svar
6
· Visningar
1 396
B
Dressyr jag har ridit min första regionala La: p1 nu och hamnade över 62%, kan jag starta p1 nationell nu eller behöver jag rida flera regional...
Svar
4
· Visningar
1 029
H
Dressyr Har aldrig hört det innan, men så kom en igår till jobbet och skulle ha dressyrspö men alla "hade tyngden på fel ställe". Vad menas...
2
Svar
21
· Visningar
2 345
Senast: svea
·
S
Dressyr Kan ni slänga in bilder på hur ni tycker att det ska se ut när man sitter i sin dressyrsadel. Dvs en sadel som ser bra ut för ryttaren...
2
Svar
22
· Visningar
4 399
Senast: lillis
·
S
Dressyr Någon som tävlar så, knoppad man och lös lugg? Va tycker ni om det? Varför/Varför inte? Även ni som knoppar alltså...? Bilder på dess...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 345
Senast: Bialitt
·
P
Dressyr Tycker ni att sadeln ser ut att ligga bra på den här hästen eller är det nånting som inte stämmer?:bump:
2
Svar
29
· Visningar
2 620
·
B
Dressyr Gärna djup med rejäla knästöd... Tips önskas!
Svar
3
· Visningar
933
·
D
Dressyr Måste man ha tävlat någon annan klass (och typ kvalat eller vad detkallas) innan man startar i en regional klass typ LA?
Svar
1
· Visningar
700
Senast: PrinceFair
·
Dressyr Det slog mig häromdagen att jag mest bara rider efter känsla. Om jag t.ex. ska göra skänkelvikning in och ut från spåret så flyttar jag...
Svar
14
· Visningar
1 338
Senast: SusSpenderBelt
·
T
Dressyr går i sadel köpar tankar, eftersom min unghäst behöver en ny sadel. Vi kommer att rida mest dressyr, så det är här skon klämmer, för...
Svar
7
· Visningar
1 408
Senast: tusse
·
Dressyr Här är min nya lilla flicka så söt:love: o tränset passade henne oxå va så nervös över att det skulle va för stort men icke:banana: satt...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 000
Senast: asdfg
·
U
Dressyr Jag känner mig konfunderad över vilken tränar jag ska lyssna på hur hästen ska ridas, vad gäller dressyren. Jag har en 9-årig valack...
2
Svar
26
· Visningar
3 425
Senast: Totola
·
Dressyr Hur hittar man den? Jag har jätteproblem med det för tillfället känner jag. :crazy: Igår var det jättefint väder och jag skulle hunnit...
2
Svar
31
· Visningar
2 537
Senast: Love_energy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar