Schabrak-tråd

Sv: Schabrak-tråd

Det var riktigt läckert :d Har nog aldrig sett nåt sånt förut!

Som av en händelse hade jag ett par hemma som tvättats. Inte de snyggaste, men tre utav de mest använda i alla fall!

Showmaster:
Bild046-2.jpg

Märkeslöst som Ellas ägare köpt för flera år sedan. Helt fantastiskt, kunnde dock varit snyggare:
Bild047-2.jpg

Isabell Werth:
Bild045.jpg

Tack!:bow: Tyckte oxå att det var fint, dessutom så var det rejält rabbaterat.:banana: Ordinarie pris 299:- nu endast 139:- :D Så jag var ju naturligtvis tvungen att köpa två.. Ett till hoppsadeln och ett till dressyrsadeln, så nu blir vi förhoppningsvis fina till kvalitén.:p

Meen.. jag vill också ha!! :d
vad heter affären där du köpte det? finns det hemsida? :)

Säljes av "Riktig ridsportbutik", gå in på deras hemsida där du kan söka närmaste affär som är med där :)
Köpte också ett sånt där schabrak i khakigrönt och har nu tvättat det en gång och det blev redan lite noppigt.. men man får ju vad man betalar för.

Jag älskar mina Isabell Werth schabrak :love: Men jag har bara bild på ett av mina fyra
15735542.jpg

Men favoriten är nog ändå mitt Mias :love: :D
16064760.jpg

Märkeslöst som Ellas ägare köpt för flera år sedan. Helt fantastiskt, kunnde dock varit snyggare:
Bild047-2.jpg

Detta schabrak kommer också från hööks. De hade dessa för något år sedan i ett reklamblad. fanns även i ljusblått har jag för mig.

Där ser man, vad förvånad jag blir. Sådan kvalité brukar det ju inte vara på Hööks grejer.

Köpte ett likadant som Super idag. Känndes väll sådär i kvalitén men vad fasen. Billigt som skam och behöver något mer tills mitt Mias kommer.

Haft ännu mer och tvättat hemma, det blir ju så jäkla svettigt i den här värmen.

Showmaster, gillar att det är kuddar istället för band:
schabra2.jpg

Sammet, köpt på gekås för flera år sedan. Inte speciellt snyggt men är härlig passform:
schabrak.jpg

Också gekås, mitt favorit schabrak för tillfället. Helt underbart!
schabrak1.jpg

Jäklar va snyggt det sista var, härliga färger! :d

Ja visst är det! Älskar den kombinationen. Blir dock lite sur att jag inte köpte ett blått och ett olivgrönt också.:devil:

Åhå, då ska ett sånt inhandlas, fast i en annan färg :bump:

Liknande trådar

Hästmänniskan Det börjar bli dags för mig att leta efter en ny häst och jag undrar om ni har något tips på en ny ras som skulle passa mig. Jag är...
Svar
19
· Visningar
962
Senast: ufot
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara...
7 8 9
Svar
168
· Visningar
5 038
Senast: doppler
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 433
Senast: Thaliaste
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 572

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka