Sv: Min 5 cm nosgrimma passade nya hästen =)
Nu ska jag va jättetradig och gå emot strömmen av lovordare men jag förstår inte alls hur du kan säga att tränset sitter som en smäck.
Nosgrimman är ju så bred att bettringarna inte får plats utan att ligga emot. Antingen smalare nosgrimma eller mindre bettringar.
JA, TRÄNSET SITTER SOM ETT SMÄCK!!!!! Vad har det med bettringen att göra??? Som du även kanske oxå ser så är bettet för LITET, det tillhör min andra häst jag provade endast med det bettet för det är det största jag har för att se hur TRÄNSET passade, som jag redan skrivit i mitt första inlägg!!!
Denna tråd handlar endast om att tränset passade inte om BETTET för jag vet själv att det inte passar och det räcker!!!
Så vill man kommentera andra saker än själva tränset kan man leta efter en annan tråd.
Visste väl att jag skulle få ngn kommentar som inte ens hör till, har följt buke ett bra tag nu och bara läst och observerat o det är många som är helt sanslösa här inne
deras liv verkar gå ut på att klanka ner på allt o alla och va otroligt taskiga. Förstår inte riktigt hur såna personer är funtade! Och man kan nästan tro att personerna i fråga rider Grand Prix själva då det klankas ner på allt från vanliga ryttare till själva Eliten sen när man får se en ridbild på några av dessa så håller jag nästan på att RAMLA av stolen för det är ju i verkligheten några skogsmulleekipage som rider en häst som har bakbenen nere i skåne och framdelen den är kvar i stockholm o huvudet ja det är väl antingen nere i backen eller uppe i luften!! Och sadeln den ligger uppe på halsen. Och dessa personer sitter och klankar ner på andra och talar om hur alla andra ska rida sina hästar, hur deras utrustning ska sitta M.M det är för mig helt ofattbart.
SJÄLVKLART ska man kunna ta kritik men det får ju va nån motta o så ska den vara befogad.
ABSOLUT inte riktat till dig nu MonteRose för dig känner jag inte igen. Men va bara tvungen att få ur mig denna explosionen allmänt.
MEN DET FINNS VÄLDIGT MKT TREVLIGT FOLK HÄR INNE OXÅ MÅSTE JAG TILLÄGGA
Detta ska inte va någon tjafs tråd så jag undanbeder ett svar tack ifall det ska tjafsas vidare, skicka pm dåifall. Inte meningen att va otrevlig men nu rann det över i hinken lite.