Motivation?

Sv: Motivation?

Jag har också lite problem med motivationen för tillfället, eftersom det känns som att det aldrig går bra :(
Men, så ibland när jag tränar kommer stunder som är helt underbara och vips så är all motivation tillbaka!

En liten uppdatering:

Jag ska i väg på träning imorgon! :bump: Visserligen känner jag fortfarande detta lite motiga till att komma upp i sadeln men jag har iaf lyckats rida en hel del. Kraten kommer förhoppningsvis tycka att det är skitkul att få komma iväg lite och springa upp i lastbilen, vilket han gjorde i höstas när vi skulle i väg på träning. :love:

Och jag har anmält mig till en tävling den 25 maj, en lokal LA:1 på hemmaplan. :banana:
Syrran tyckte att jag skulle nöja mig med en LB:1, och sa här om dagen: "Inte för att vara taskig, men jag tycker inte att du ska satsa så mycket... bla bla bla" :cool: *suck*

Nu kan jag bara inte vänta längre med att fråga..har du bott i Stockholm för några år sedan?

*vinkar glatt*

Spelar väl ingen roll vad man har för ras? Huvudsaken är ju att man har kul med sin häst. :p

Jag blir alltid motiverad och får en rejäl knuff när jag varit på tävling och sett andra rida. Det gör susen för min del :idea:

*vinkar glatt*

Spelar väl ingen roll vad man har för ras? Huvudsaken är ju att man har kul med sin häst. :p

Givetvis:D men det finns folk med andra åsikter:cool:
Men om du bor i "mitt" område så kan kan jag hänga med o lattja i skogen:p

Jo, det gör visst det.

Det skulle vara kul, men jag tror att det krävs transport av en av våra hästar åt endera hållet. Bor i Simlångsdalen. Så kan vi lösa det vore det superroligt! :bump:

Ut och gör något kul, rid ut på en långtur, och galoppera, det tkr jag är väldigt härligt att känna när hästen verkligen sträcker ut för fullt :D. Du kankse behöver tänka på varför du rider och håller på med hästar. Jag tror nog nästan alla tkr det är jobbigt vissa perioder för det tar ju väldigt mkt tid. Men i somras när jag höll på leta häst, så hade jag ingen hästa att rida under den tiden, så i 3 månader red jag bara när jag provred hästar, och det är ju inte så mkt. Då märkte jag iaf atthästarna har väldigt stor betydelse för mej,

Det är ju en bit därimellan:D
Hoppas du har börjat få upp motivationen

Liknande trådar

Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 121
Senast: Kilauea
·
Hästmänniskan Har börjat ridskola för nybörjare (ingen erfarenhet) och gått 3 tillfällen, överväger att sluta då jag inte känner mig välkommen. Första...
2
Svar
20
· Visningar
2 486
Senast: Brynja
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 163
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 542
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar