Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Fälttävlan Jag har senaste dagaran tagit bort en del trådar med länkar till sidor med foton från olika tävlingar. Länkar till komersiella sidor är...
Svar
3
· Visningar
1 364
Senast: break_a_leg
·
Fälttävlan Jag håller i motiverande syfte på att lägga upp tränigsplaner för när hästen kommer tillbaka från sin påtvingade exil (kommer hem i...
Svar
10
· Visningar
1 162
Senast: rubytoo
·
D
Fälttävlan Får hem min nya häst nästa vecka, tanken är att hon ska bli min fälttävlanshäst. Hon är 5 och har inte gjort sådär jätte mycket, hade...
Svar
3
· Visningar
1 040
Senast: emma-vsm
·
B
Fälttävlan några som hoppas få åka med till tyskland nu i höst??? ;) :)
Svar
1
· Visningar
880
Senast: >emelie<
·
I
Fälttävlan Någon som varit och tävlat i Bad Segeberg? Det är inte Negerböteln utan annan plats tydligen. Westerrade något. Tips till oss noviser...
Svar
6
· Visningar
1 392
Senast: Idasagare
·
B
Fälttävlan är mantorps *-bana bra att debutera på? mkt kuperat eller?? :confused: :)
2 3
Svar
52
· Visningar
3 585
Senast: lundsbo
·
R
Fälttävlan Jag tycker det har dykt upp väldigt ofta på senare åren/året att hästar har dött i terrängen pga det. Funderar lite på vad det kan bero...
Svar
15
· Visningar
1 452
Senast: LenaH
·
K
Fälttävlan Har en fråga ang unghästar ! Hur gamla är oftast hästarna när de startar fälttävlan första gången? Är det vanligt med 4-åringar som...
Svar
4
· Visningar
1 224
B
Fälttävlan Visst kan man väl starta debutantklass med lokal licens fastän det står regional på proppen :confused:
Svar
19
· Visningar
1 347
Senast: Balkasch
·
G
Fälttävlan Var någon där, antingen som Tävlande eller åskådare? Jag var där idag :banana: Har några bilder som jag lägger ut; PRE hingsten...
Svar
17
· Visningar
1 846
Senast: Granz
·
H
Fälttävlan Hur tror ni att det gick för alla? Är det nån som var där och kollade banan eftersom den skulle ha några överaskningar?
Svar
7
· Visningar
1 501
Senast: Bebiijs_
·
I
Fälttävlan Jaha. Nu är det dags. Nio var de små lagen, ett trillade bort. Åtta var de små lagen, ett trillade bort. Just nu (då) är de sju små...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 207
Senast: shady
·
Fälttävlan Har ni tävlat i helgen? Vart var ni? Endagars eller över 2 dagar? Hur gick det? Vad var det för klass? Berätta lite om...
Svar
9
· Visningar
880
Senast: shady
·
L
Fälttävlan Är totalt nybörare på det här områden men.. Vad ska man ha för boots i fälttävlan (terrängen)? Vanliga gummiboots?
Svar
7
· Visningar
1 939
Senast: Lady_D
·
N
Fälttävlan En sån här tråd finns ju på alla andra inriktningar, så jag tyckte det skulle finnas en här med :banana: Skriv viken häst ni tycker...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
10 702
Senast: fio.
·
F
Fälttävlan Vilka ska dit och vad ska ni rida för klass?
2
Svar
33
· Visningar
2 440
B
Fälttävlan Hej! Någon som ska till Övedskloster??? :)
4 5 6
Svar
101
· Visningar
8 754
T
Fälttävlan Är det nån här som vet när det skall vara lite träningar (FT) i Göteborg (Galoppbanan) som man kan komma och tjuvkika på..? Tacksam...
Svar
16
· Visningar
1 396
Senast: Thelmis
·
Q
Fälttävlan Hej! Som jag har skrivit i tidigare tråd så ska jag rida min första FT-träning på tis. och har frågat om vilken utrustning jag...
Svar
4
· Visningar
1 208
Senast: diamond
·
Fälttävlan Snart är det höst och inte många fälttävlanstävlingar kvar, så... ...vad får era fälttävlanshästar göra på vintern, hoppar ni mest...
Svar
13
· Visningar
1 523
Senast: diamond
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVI
  • Secret Santa 2024
  • Nyårstråden

Hund, Katt, Andra Djur