Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Fälttävlan Hej! Jag är jätteintresserad av att börja träna och tävla fälttävlan då jag tror att min häst passar bäst till det... Men frågan är...
Svar
4
· Visningar
1 249
Senast: Salonikel
·
M
Fälttävlan Vad finns för bra att läsa kring fälttävlan? Jag tänker på träningsupplägg, hur det fungerar vid tävlande osv. osv. Den bok jag...
Svar
8
· Visningar
1 109
Senast: LitenIsa
·
Fälttävlan Vad använder alla för boots? Jag har använt lite olika boots (bl.a. Davis, gummi, equigard, picasso mm) men tycker inte riktigt att de...
Svar
18
· Visningar
1 592
Senast: rubytoo
·
Fälttävlan Är det nån mer här som ska vara med på Anne-träningarna i helgen??? :bump:
Svar
2
· Visningar
870
S
Fälttävlan Hur höga är hindren i banhoppningen i msv a fälttävlan?
Svar
7
· Visningar
1 662
Senast: Kamikaze
·
Fälttävlan en liten spin-off på "årets mål"-tråden... vilka tävlingar var bäst att rida? bästa, svåraste, roligaste, finaste terrängbanan? bästa...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
4 820
Senast: shady
·
Fälttävlan Hoppas man får lägga denna tråden här... Nu måste vi alla hjälpas åt så vi får ett påskmeeting nästa år med!!! Fälttävlan har...
Svar
4
· Visningar
1 276
Senast: Colette
·
Fälttävlan så var dagens Johan Lundinträning avklarad :bump: Jag och Murray här red i samma grupp, och jag var iaf väldigt nöjd - både med hästen...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 890
Senast: mystiquex
·
Fälttävlan :banana: :banana: :banana: I fredags fick jag mitt märke 2, så tekniskt sett behöver vi bara gå två godkända lättklass till för...
Svar
14
· Visningar
1 233
Senast: PrinceFair
·
A
Fälttävlan Var kan man träna fältävlan??????????????????????????????????? :rofl:
Svar
2
· Visningar
915
Senast: Tulip
·
Fälttävlan Kanske skulle varit under gnägg ???????? men Vilket underbart släkte vi är!!!!!! :banana: och jag är inte sarkastisk. Var och tävlade...
Svar
10
· Visningar
1 520
Senast: Hannis
·
B
Fälttävlan Hur gick det för de svenska juniorerna? Var det någon som överaskade? Hur var banan? :rofl:
Svar
4
· Visningar
1 226
Senast: Idasagare
·
I
Fälttävlan Har ni sett tävlingsterminen inför nästa år? prel så klart. Allt är inte med ännu. Termin
Svar
11
· Visningar
1 460
Senast: Binsan
·
Fälttävlan Jag har inte mitt tr tillgängligt för tillfället, är det någon som har det som kan säga mig om man får rida utan sporrar i 1 meters.
Svar
9
· Visningar
1 091
Senast: PrinceFair
·
E
Fälttävlan HUr gick det för er i Trollhättan?? Själv måste jag gnälla lite på det kassa arangemanget... Dom tappa bort mig 5 ggr, vilket va MYCKET...
2
Svar
28
· Visningar
2 522
Senast: Salonikel
·
N
Fälttävlan Jaha....Vem ska till Vinslöv då? Jag ska dit med min vattenrädda häst. Kommer bli spännande värre. Vilka klasser ska ni rida. Jag...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
10 777
Senast: JessicaHH
·
V
Fälttävlan Jag har funderat mycket ända sedan gammelns tråd här ang förberedelser för FT. NU var det kanske en "klumpig" tråd som tydligen var som...
2
Svar
26
· Visningar
2 524
Senast: Undret
·
E
Fälttävlan Vad tyckte alla som va i Mantorp om banan där?? Själv tyckte jag att den va rätt så svår (red Lätt klass, häst) men väldigt fin och...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 608
Senast: rubytoo
·
H
Fälttävlan Skulle va kul å höra om nån ska till Uffe 6-9okt?
2
Svar
21
· Visningar
1 834
Senast: fälttävlansnörd
·
Fälttävlan De sänder terräng från Burghley på Eurosport NU!
Svar
16
· Visningar
1 054
Senast: mysko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka