Vinslöv...

Sv: Vinslöv...

:eek: vad otäckt det såg ut med vänster framben på sista kortet :eek: snacka om påfrestning vi landning.

Härliga kort och jag fattar inte hur ni vågar ;)

Tack allihopa, jag är så glad över honom och det är så skönt att vara tillbaka på terrängbanorna igen! :bump:

Och mysko, jag tittar så lite jag kan på såna där landningsbilder... :angel: :crazy: :D

Jag red i klass 33 (deb. dressyren gick utomhus..) med 2 hästar.. Men var inte domaren lite snäll i dressyren?? Hva tycker ni?? Om nogon annan red i den klassen... Fick 52fp med båda två..

Annars.. Bra tävling, bra banor.. Bra avslutning på sesongen :banana:

Jag red i samma klass, och kom bland de sista trots en ganska bra (debut) poäng, så jag undrade själv. Men när jag talade med min dressyrtränare som känner personen i fråga, så sade hon att h*n var mycket rättvis och aldrig dömde upp ekipage. Vi var väl bara så nedrans duktiga allihopa! :)

JessicaHH skrev:
Jag red i samma klass, och kom bland de sista trots en ganska bra (debut) poäng, så jag undrade själv. Men när jag talade med min dressyrtränare som känner personen i fråga, så sade hon att h*n var mycket rättvis och aldrig dömde upp ekipage. Vi var väl bara så nedrans duktiga allihopa! :)

Iallafall 2 som var helnöjda de hade minst 10 straff bättre än vanligt. Så något tror jag det ligger bakom snacket.
Ena hästen låg runt 46 och den brukar ligga runt 60, som bäst har den haft 53. :angel:
Förmodligen hamnade domaren högt i början...

Eftersom jag red först så tänker jag låtsas som om jag aldrig sett denna diskussionen... :D

JessicaHH skrev:
Eftersom jag red först så tänker jag låtsas som om jag aldrig sett denna diskussionen... :D
men det måste givetvis varit ekipagen efter dej :angel:

Givetvis måste det ha varit så!!! :p

Och om jag själv tänker efter så tror jag nog vi förtjänade det vi fick - vi fick 7:or i galoppen och den är han mycket fin i. Oxå förtjänade jag nog min 7:a för sitsen - det är i sig inte så konstigt att jag lyckades hyfsat med den. Om man är halvt medvetslös av skräck så är man ju oftast ganska avslappnad och stilla :rofl:

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 438
Senast: Grazing
·
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
639
Senast: Hajfisk
·
Hästmänniskan Har börjat ridskola för nybörjare (ingen erfarenhet) och gått 3 tillfällen, överväger att sluta då jag inte känner mig välkommen. Första...
2
Svar
20
· Visningar
2 426
Senast: Brynja
·
Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 730
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar