Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

H
Fälttävlan Har sett väldigt mycket dålig ridning i terräng av både ponny och ridhäst ryttare. Tycker att det är på tiden att man börjar rida med...
Svar
10
· Visningar
1 314
Senast: Wiiie
·
  • Låst
Fälttävlan Jag har plockat bort bildtrådarna. Anledningarna är två, dels fanns det bilder där som var plockade från kommersiella sidor och då finns...
Svar
0
· Visningar
1 068
Senast: Tulip
·
J
Fälttävlan Jag skulle veta lite mer så svara så exakt du kan på mina frågot:D 1. maxhöjden i debutantklass på banhoppningen? 2. maxhöjden i...
Svar
1
· Visningar
1 359
Senast: Nyrelski
·
Fälttävlan Jag skulle vilja ha lite seriösa åsikter om hur svårighetsgraden ligger på våra * och **-banor. Ni som har varit ute och tävlat, vilka...
Svar
3
· Visningar
935
Senast: PrinceFair
·
F
Fälttävlan när jag ramlar av i öveds förra året. Den ser så jäkla kul ut. Har ni sett hur lång Hille blev, det är för att han är så satans bakskygg...
2
Svar
32
· Visningar
4 775
Senast: Lundby_love
·
Fälttävlan Till våren! Fick några bilder från Valla i somras, Camelot här på buke har tagit dom. Efter denna sega höst med skador ser jag fram...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 977
J
Fälttävlan Måste man ha sådan i debutand- och lättklasser ?
Svar
2
· Visningar
1 185
·
S
Fälttävlan Jag har funderat över en sak... När jag red fälttävlan för några år sedan blev jag väldigt konfunderad över hur dressyrdommarna dömde...
Svar
8
· Visningar
1 339
Senast: LenaH
·
Fälttävlan Jag undrar hur en riktigt bra FT häst ska vara? Alltså mer än att den ska vara allsidig med tankte på att det ska kunna gå tre olika...
Svar
5
· Visningar
1 048
·
D
Fälttävlan Har alltid trott att fälttävlan endast består av tre grenar-tre dagar. Dressyr, hopp, fälttävlan. -Kanske inte just i den ordningen...
Svar
1
· Visningar
1 018
Senast: emmath
·
K
Fälttävlan Hejsan, någon som kan beskriva hur dressyrprogrammet ser ut i lätt klass (100)? Jag är helt novis...:confused: Tackar
Svar
1
· Visningar
834
Senast: Murray
·
Fälttävlan Så var det dags igen för årets arrangörsmöte. I år i Borås. Yogi skulle tydligen prata lite. Vilken juvel det är och vad kul det är att...
2
Svar
31
· Visningar
3 099
Senast: Idasagare
·
M
Fälttävlan fälttävlan på engelska? Egentligen så vet jag det, men nu när jag ska skriva så har det försvunnit :confused:
Svar
8
· Visningar
1 372
·
C
Fälttävlan ska kanske börja med fälttävlan och jag undrar var det finns en fälttävlansklubb när sjöbo och hur får man sin häst att gå igenom...
Svar
5
· Visningar
1 107
J
Fälttävlan Hejsan! Är en stolt ägare till en appaloosa/sv. halvblods korsning på 3 år. http://www.fotogalleriet.se/alb_showpic_id324254.html...
Svar
18
· Visningar
2 997
Senast: shady
·
D
Fälttävlan Ni som ger era hästar vintervila, hur har ni planerat nedtrappningen? Hur länge ska de vila helt? Hur planerar ni igångsättningen...
Svar
8
· Visningar
1 300
Senast: Iddefixen
·
Fälttävlan Hejsan. Jag har jätte fin häst som är nätt i typen, 164 cm/mkh Hon är pigg och älskar att hoppa (både på bana o i terräng). Går bra i...
Svar
2
· Visningar
1 114
Senast: PrinceFair
·
Fälttävlan På torsdag börjar unghäst-VM i fälttävlan i Le Lion d’Angers, Frankrike. Svenska deltagare: 6-åringar Linda Algotsson - Rhegame...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
7 092
Senast: Hot Shot
·
Fälttävlan Dum fråga från dressyrmänniska... :angel: Varför har hästarna silvertejp på näsan i terrängen?? Har aldrig sett det förr, men nu verkar...
2
Svar
32
· Visningar
9 509
G
Fälttävlan Två döda hästar i gårdagens terräng i Kreuth. Woodsides Ashby (Bettina Hoys vita sagohäst, som för övrigt ledde efter dressyren med...
2
Svar
28
· Visningar
3 178
Senast: Banned
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar