Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Fälttävlan Jag har precis köpt en "stor" häst och jag undrar om jag måste ta om kortet? Den lapp jag har står det bara ett F på.
Svar
6
· Visningar
1 162
Senast: Flo-Jo
·
W
Fälttävlan Vilken är den finaste terrängbanan du har ridit på eller sett? :banana:
2 3
Svar
58
· Visningar
4 401
Senast: _diba
·
Fälttävlan Vilken av Mantorp eller Gärds har den lättaste *-banan? Med tanke på debuten i år. Jag bor precis mitt emellan och vill gärna välja...
Svar
19
· Visningar
1 508
Senast: Binsan
·
Fälttävlan Berätta! Hur är banan!? det är ju bara 2 1/2 vecka kvar till tävlingen nu! Spännande :banana:
Svar
16
· Visningar
1 528
Senast: FT_ryttare
·
W
Fälttävlan Någon speciell tävling du ser fram emot? Någon tävling/klass som är målet i år??? :bump:
2
Svar
25
· Visningar
1 845
Senast: Salonikel
·
1
Fälttävlan Varför är det så svårt att hitta gamla resultatlistor från breeders fälttävlan? Hoppningen finns att hitta lite här och där? Någon som...
Svar
3
· Visningar
991
Senast: Pooh
·
B
Fälttävlan vad delar tyskland o GB in sina lägre klasser i???:crazy: :)
Svar
4
· Visningar
902
Senast: Binsan
·
W
Fälttävlan "Pratar" du me hästen under terrängen?? Typ, skriker eller säger BRAAAA/DUUUUUUUKTIG? Eller något annat sånt? :D
2
Svar
35
· Visningar
2 584
Senast: PrinceFair
·
Fälttävlan ...finns att läsa på Eventuellt. Någon som har läst? Kommentarer?
Svar
15
· Visningar
1 934
Senast: wert
·
I
Fälttävlan Några här som ska till Flyinge nästa vecka när det är "samling" för YR-ekipage?
2 3
Svar
43
· Visningar
3 744
Senast: Wiiie
·
F
Fälttävlan Så, come on folks... Lite tips! Vill ha ett som inte är stort som ett hus utan sitter tight på hjälmen. Och helst i tvåfärg. Det är väl...
2 3
Svar
41
· Visningar
5 462
Senast: Fälttävlanskille
·
L
Fälttävlan Någon som vet var man kan hitta gällande dressyrprogram för debutant och lätt klass på nätet?
Svar
17
· Visningar
1 085
Senast: Idasagare
·
L
Fälttävlan Hej..! Har en liten fråga angående fälttävlan på storhäst.. Har tidigare tävlat fälttävlan på ponny.. Upp till lätt klass.. O har ju som...
Svar
18
· Visningar
1 237
F
Fälttävlan Hejsan! Jag och min B-ponny ska börja träna/tävla fälttävlan i sommar och har några frågor som jag hoppas ni kan svara på :) 1...
Svar
4
· Visningar
1 046
Senast: LALASKET
·
Fälttävlan Jag ska nu till våren börja träna fälttävlan och jag undrar vilka höjder det finns att tävla i, Måste man ha gröntkort? Har aldrig tagit...
Svar
1
· Visningar
779
·
B
Fälttävlan handen på hjärtat, hästarnas fysik lägger vi ned mkt tid o planering på och sätter upp mål vi vill nå, men hur är det med den egna...
Svar
9
· Visningar
1 092
Senast: Iddefixen
·
A
Fälttävlan Hur mycket hade ni tävlat hoppning och dressyr innan ni började tävla fälttävlan? Nu -06 ska jag och min häst debutera på...
Svar
6
· Visningar
1 139
Senast: aniara_lenson
·
Fälttävlan Någon som vet när det kommer att vara? Vart hittar man info om det?
Svar
4
· Visningar
928
Senast: lundsbo
·
B
Fälttävlan vet någon den definitiva platsen ännu?? hermanstorp och trossnäs och nån mer klubb stod det visst emellan...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
4 504
Senast: ssannna
·
Fälttävlan Hur tar man det? är det som att ta för hopp/dressyr? måste man skriva prov igen eller behöver man bara göra något ridprov? :bow...
Svar
7
· Visningar
1 451
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Pusseltråden
  • Klara sig utan bil
  • Nyårstråden

Hund, Katt, Andra Djur