Finaste banan!

Sv: Finaste banan!

jag tyckte att Duseborgs terräng bana var jätte fin.. synd bara att de har lagt ned den. har varit där och tittat flera år.

Åh Snogeholm! Där var jag och hoppade med min ponny efter de la ner den. Den var verkligen fin men lite förfallen då.
Kan tänka mig att det har varit väldigt fint och bra där när det var tävlingar.
Var det föresten inte där Flyinge tränade sina unghästar förut? Eller var det Revinge? Eller är det så att jag är helt förvirrad och Snogeholm ligger i Revinge :idea: :angel:

/Förvirrad Nyrelski...

Jag hoppas jag lyckas ta mig till Badminton i år. Det är ju något man bara måste se!:d
Och tänk att gå i alla tälten med hästsaker de har där :love:

Nyrelski skrev:
Jag hoppas jag lyckas ta mig till Badminton i år. Det är ju något man bara måste se!:d
Och tänk att gå i alla tälten med hästsaker de har där :love:

Då får du skynda dig för det är inte många dagar kvar på detta året,:devil: fast dom där tälten med hästsakerna kan du nog se dig i månen efter förstås..:angel:

Falkenbergs bana är ju bara så :love: bra, det spelar ingen roll hur mycket det regnar där.

Hermanstorp är också en jättefin bana på en sådandär bana önskar man att alla (ung)hästar får debutera

öppet fält och periodvis skog. älskar boxholms bana, men älskar inte trossnäs lika mkt, hermanstorp o skurup är också favoriter vad det gäller utsikten....:) :)

jaa, boxholms bana e sååååå fin, me skogen å så!! Annars tycker jag de är härligt att galoppera på öppna fält, de går fortare ;)
Men skog e åxå kul..:D

Wiiie skrev:
jaa, boxholms bana e sååååå fin, me skogen å så!! Annars tycker jag de är härligt att galoppera på öppna fält, de går fortare ;)
Men skog e åxå kul..:D

kommer tyvärr att missa boxholms tävling nästa år pga praktik hos Dag albert, men det e oxå kul...:) :)

Wiiie skrev:
Jag tycker Boxholms bana e såååå fin! Igenom skogen å backar å "floden" eller va man nu kallar det!! Jätte gulligt..
Tycker om Romelåsenens bana åxå, som e stor gryta! Jätte bra träning för hästarna me dom backarna!!
Men de e flera banor som e jätte roliga att rida!

Nee inte Boxholm det är så mörkt! Nästan bara bokskog! Jag e nog mer en "fältmänniska"!:D
E det inte bättre att träna hästen i backar hemma?:devil: :angel: Fatta vad du mena!

Nyrelski skrev:
Åh Snogeholm! Där var jag och hoppade med min ponny efter de la ner den. Den var verkligen fin men lite förfallen då.
Kan tänka mig att det har varit väldigt fint och bra där när det var tävlingar.
Var det föresten inte där Flyinge tränade sina unghästar förut? Eller var det Revinge? Eller är det så att jag är helt förvirrad och Snogeholm ligger i Revinge :idea: :angel:

/Förvirrad Nyrelski...

Snogeholm och Revinge är inte samma.Flyinge stuteri använde sig utav Snogeholm, tror jag.De lantliga tävlingarna brukade ialla fall använda sig utav Revinge.

Väldigt synd att dom lantliga tävlingarna är borta, vid ett två tillfällen använde dom ju breedersbanan på flyinge och varför kan man inte fortsätta ha tävlingar på den, där finns ju allt.

wert skrev:
Väldigt synd att dom lantliga tävlingarna är borta, vid ett två tillfällen använde dom ju breedersbanan på flyinge och varför kan man inte fortsätta ha tävlingar på den, där finns ju allt.
Tror att Fyinge har en egen förening där nu, så då får vi hoppas på att det kanske kan bli tävling där.Heter den inte Flyinge Hästsportklubb eller förening?

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Terrängbanan i Versailles har beskrivts som den vackraste de sett av både ryttare och ledare på plats i Paris. Under söndagen är det...
Svar
0
· Visningar
342
Senast: Gunnar
·
Dressyr Har nån gång sett eller fått för mig att man inte får ha röd rosett inne på banan när man tävlar dressyr. Alltså att man kan ha den på...
Svar
3
· Visningar
662
Senast: Amanda_F
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter När de nordiska mästerskapen i fälttävlan avgjordes i Köpenhamn i helgen blev det en tävling som innehöll flera fina framgångar för de...
Svar
0
· Visningar
102
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter OS i Paris är inlett med fälttävlans dressyrprov och det var en överlycklig Sofia Sjöborg som kom ut från banan efter en i stort sett...
Svar
0
· Visningar
133
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka