Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nyrelski skrev:Jag hoppas jag lyckas ta mig till Badminton i år. Det är ju något man bara måste se!
Och tänk att gå i alla tälten med hästsaker de har där
Wiiie skrev:jaa, boxholms bana e sååååå fin, me skogen å så!! Annars tycker jag de är härligt att galoppera på öppna fält, de går fortare
Men skog e åxå kul..
Wiiie skrev:Jag tycker Boxholms bana e såååå fin! Igenom skogen å backar å "floden" eller va man nu kallar det!! Jätte gulligt..
Tycker om Romelåsenens bana åxå, som e stor gryta! Jätte bra träning för hästarna me dom backarna!!
Men de e flera banor som e jätte roliga att rida!
Nyrelski skrev:Åh Snogeholm! Där var jag och hoppade med min ponny efter de la ner den. Den var verkligen fin men lite förfallen då.
Kan tänka mig att det har varit väldigt fint och bra där när det var tävlingar.
Var det föresten inte där Flyinge tränade sina unghästar förut? Eller var det Revinge? Eller är det så att jag är helt förvirrad och Snogeholm ligger i Revinge
/Förvirrad Nyrelski...
Tror att Fyinge har en egen förening där nu, så då får vi hoppas på att det kanske kan bli tävling där.Heter den inte Flyinge Hästsportklubb eller förening?wert skrev:Väldigt synd att dom lantliga tävlingarna är borta, vid ett två tillfällen använde dom ju breedersbanan på flyinge och varför kan man inte fortsätta ha tävlingar på den, där finns ju allt.