Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

F
Fälttävlan Någon som vet var när och hur man kan ta kortet?? gärna så tidigt som möjligt i vår eller ja, snön får ju gärna tina bort först...
Svar
1
· Visningar
836
Senast: Flower_Power
·
M
Fälttävlan Vi brukar åka och titta på SM. Var och när går SM, NM och EM iår?
Svar
14
· Visningar
1 529
Senast: Undret
·
Fälttävlan Någon som ska till Fontainebleau i Frankrike sista helgen i mars? * och ***. Var ju många svenskar som var där förra året. :smirk:
2
Svar
22
· Visningar
2 056
Senast: Nyrelski
·
Fälttävlan ....:crazy: På vilka "nivåer" rider man i fälttävlan...alltså hur höga hinder & vilka dressyrprogram motsvarar det ungefär!? Tacksam...
Svar
10
· Visningar
1 252
Senast: Jossan_92
·
B
Fälttävlan om man ska rida fälttävlan och har som mål ca mellanhög nivå,vad är då bäst/lämpligast att köpa(förutom läromåstare) en häst som är bra...
2
Svar
21
· Visningar
1 746
Senast: bortsprungenskitunge
·
Fälttävlan Idag kom det! Första hoppet på terränghinder med nya pållan! Åh så kul det var! Hon har aldrig hoppat terränhinder förut så hon var lite...
2
Svar
23
· Visningar
1 905
Senast: LilleSkutt
·
G
Fälttävlan Det verkar kul med fälttävlan men jag tycker det är läbbit att hindrena inte går att riva.Det är så många som rider omkull.. :crazy:
2
Svar
33
· Visningar
3 258
Senast: Tasse
·
S
Fälttävlan Jag undrar om fälttävlanshästar ska ha någon viss kroppsbyggnad. Jag har en unghäst -01 som jag har börjat träna lite hoppning med nu...
Svar
5
· Visningar
1 249
Senast: draken
·
Fälttävlan Vi har bjudit in till ett utbyte för tävlingsledare och sekretariatspersonal samt grenledare och andra ansvariga på tävling...
Svar
11
· Visningar
994
Senast: emma-vsm
·
V
Fälttävlan Hur mycket har ni hoppat era hästar innan ni ger er ut på de fasta hindren? Jag har ett sto som hoppat lite banhoppning nu och vill...
Svar
11
· Visningar
1 568
Senast: Ewelina
·
M
Fälttävlan Hei! Snart skal jeg kjøpe ny hest, som jeg har tenkt å ri fälttävlan på. Rider nok inte mer en lätt klass for jeg er en fegis, men...
Svar
2
· Visningar
896
Senast: Picazzo
·
V
Fälttävlan Hej! Funderar på att debutera i fälttävlan men hur tar man fälttävlanskortet?? Någon som kan berätta vore jag glad :)
Svar
3
· Visningar
1 054
Senast: Tasse
·
Fälttävlan Jag ska vara med på Debutanten på Udden i April. Och jag har Fälttävlanskortet på Stor Häst Men jag ska rida både Jätte hästen och...
Svar
7
· Visningar
885
Senast: Wiiie
·
W
Fälttävlan Vad är målet med den/de första tävlingen/tävlingarna?? Kankse gå runt terrängbanan, vinna :banana: , eller bara kännas allmänt bra?
Svar
6
· Visningar
914
Fälttävlan är det någon som har köpt det? och kan tänka sig att vara vänlig och lägga in de viktigaste ändringarna här så att vi som är snåla också...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 602
Senast: wert
·
S
Fälttävlan Det verkar skit kul att tävla fälttävlan!! Alla verkar så underbara och snäll.. ;) Men jag vet inte om jag vågar.. :crazy: Är lite feg...
Svar
10
· Visningar
965
Senast: Scratch
·
I
Fälttävlan Har ni noterat att hoppningen går inomhus vid tävlingen i Flyinge? Dressyren ute... Proppen finns iallafall nu på förbundets sida.
Svar
7
· Visningar
1 075
Senast: prins_rollo
·
P
Fälttävlan Nu har ridsportförbundet lagt ut reglerna för SM 2006. Följande står för ponny individuellt: Fälttävlans-SM Ponny 2006 Minimum 5...
Svar
9
· Visningar
1 566
Senast: Ponnypappan
·
H
Fälttävlan Vår klubb har fått ett erbjudande om att med hjälp av ägaren till stallet bygga en terrängbana där. Vad skulle detta kosta? Och med...
Svar
13
· Visningar
1 192
Senast: Henchen
·
Fälttävlan Kan man få se lite bilder från olika tävlingar och sådant? är såå sugen på att börja..:d Men måste bara vänta på att min pålle blir i...
Svar
1
· Visningar
1 059
Senast: Murray
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka