Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

I
Fälttävlan Haha! Såg att det fanns dressyrskvaller så varför inte!? ;) Såå skriv nu! Några roliga par? Kanske mr and mrs Fälttävlan? Någon som...
Svar
4
· Visningar
1 182
D
Fälttävlan Jag funderar på att starta en deb i slutet av augusti. Vad gäller om man rider ungponny?
2
Svar
20
· Visningar
1 803
Senast: d_ressyrtjejer
·
Fälttävlan Nu kommer jag och är nyfiken! :) Har en hel del frågor! :angel: Hur mycket galopptränar ni? Och hur? ;) Brukar ni rida samma...
Svar
8
· Visningar
3 113
Senast: pixiegnomen
·
C
Fälttävlan Fick en fråga jag inte riktigt kunde besvara idag. Om en 10-åring vill rida fälttävlan hur gör hon då? Hon kan ju inte behöva vänta på...
Svar
3
· Visningar
895
Senast: Ponny1
·
Fälttävlan Måste hitta vettigt fakta om sånt där som man sätter på hästarnas mule (tejp?) för att de ska andas lättare under terrängprovet.. nån...
Svar
7
· Visningar
1 091
Senast: PrinceFair
·
A
Fälttävlan Hej! Jag funderar på att köpa ny hoppsadel och undrar vilka ni tycker är bra??..Jag vill ha en sadel med rejäla klossar fram eftersom...
2
Svar
31
· Visningar
3 592
Senast: _Melody_
·
J
Fälttävlan Hej! Jag är en nybliven C-ponnyryttare som undrar hur höga höjderna är för en C-ponny. Det enda jag vet är att Debutant är 70cm, men...
Svar
4
· Visningar
852
Senast: Wiiie
·
K
Fälttävlan Någon som vet vad det är för krav på västar till fälttävlan? Samma som hopp? Skulle vilja få tag i en grå väst,vet ni vart man kan få...
2
Svar
28
· Visningar
2 659
Senast: Tiller
·
I
Fälttävlan Med tanke på trådar, forum osv... :angel: Iallafall är datum nu klart för en stor tävling, det blir 26-28 maj. ponnyer i Hermanstorp...
2
Svar
32
· Visningar
2 629
Senast: wert
·
B
Fälttävlan i och med vårens alla inställda tävlingar så funderar jag på att åka till Vinslöv, har inte varit där tidigare å är lite nyfiken på...
Svar
11
· Visningar
1 154
Senast: JagheterAlex
·
I
Fälttävlan Tävlingen där är flyttad till påsk. De har fullt i CIC* men där är platser i CIC** om någon är intresserad. :idea: Ja har en kontakt...
Svar
2
· Visningar
981
Senast: Idasagare
·
M
Fälttävlan Hei! Jeg har aldri startet fälttävlan før og så lurte jeg på hva sorts brodder bruker dere i skoene. Om det feks er veldig lerigt eller...
Svar
12
· Visningar
1 295
Senast: MieUlrika
·
Fälttävlan Är det någon som har det programmet? Har bara äldre programböcker och hittar inte på stallbacken eller när man söker på google. Ska...
Svar
9
· Visningar
1 060
·
I
  • Låst
Fälttävlan Nytt datum kommer när vi fått besked från förbundet /anette
Svar
9
· Visningar
1 115
·
  • Låst
Fälttävlan Kommer dom att ha ngn tävling? Eller rättare sagt, är det överhuvudtaget ngn idé att anmäla sig? Planeringen sket sig ju totalt nu...
Svar
6
· Visningar
1 024
Senast: Undret
·
B
  • Låst
Fälttävlan är det bara jag som tycker att det är en miss att både Trossnäs, Gärds, Vinslöv och mantorp ligger på samma helg just nu?? det kan ju...
Svar
11
· Visningar
1 127
Senast: Binsan
·
Fälttävlan Ok nu måste ni uppdatera en vilsen själ. Vad ligger nivån på i debutant. dressyren är ju bara styrövningar a la LC eller nå...
Svar
6
· Visningar
1 262
Senast: FT_ryttare
·
C
  • Låst
Fälttävlan Det går tykten om att Mantorps fälttävlan i april som så många bukefalister planerar att inleda sin tävlingstermin med flyttas till...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 764
G
Fälttävlan Var inne på www.stallbacken.com för att kolla dressyrprogram för lätt fälttävlan (ponny) och då fanns det två att välja på. Vilket är...
Svar
1
· Visningar
895
L
Fälttävlan Måste hästen ha licens om man ska starta en debutant klass på lokal tävling?
Svar
2
· Visningar
815
Senast: Loppan05
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka