Förändringar

Sv: Förändringar

Jag tror oxå att det absolut hade gått men det är klart jag förstår att dom inte vill chansa.

*knapplån*

Anledningen till att Gärds ville ha den helgen är ju att de behöver tre dagar till sina tävlingar och inte vill ha det på en "vanlig" fredag. Och det är väl bara påsk & kristi himmelsfärd som är det i vår?

Jag tror att Gärds tog bort ponnyklasserna, men det kanske inte stämmer?

*skitkärring* förresten såg jag att du blev ett år äldre i går:devil:

Nä du jag har vänt och gått åt andra hållet nu, jag är numera i utmanartruppen i ponnylaget:angel:

LenaH skrev:
OK att du har gått i barndom men har du verkligen de resultat som krävs?? :angel:

joddå jag köpte ponnyn som vann EM förra året så det är lugnt..

Liknande trådar

R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 280
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är värt en ny dagboks tråd tycker jag. För att idag har det hänt en väldigt stor sak som är att jag har blivit häst ägare idag...
2
Svar
30
· Visningar
2 805
Senast: Rosett
·
R
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 203
Senast: Badger
·
Dressyr Är som så många andra uppriven och tagen efter Helgstrand-fimerna, men kanske mest frustrerad över känslan att det liksom går utför med...
7 8 9
Svar
175
· Visningar
10 116

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 30
  • Tråden för spår

Hästrelaterat