Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

N
Fälttävlan Någon som vet när och på vilken kanal de visar därifrån på TV? Hörde de skulle visa direkt på BBC men vet inte vilken BBC-kanal...
Svar
6
· Visningar
1 303
O
Fälttävlan Vilka hindertyper är det som kan förekomma i debutant på storhäst? Visa gärna bilder! :) :bow:
Svar
11
· Visningar
3 616
Senast: emelit
·
G
Fälttävlan Finns det en fälttävlans bana i snogeholm? Eller har jag hört fel kanske? :confused: Var i så fall? :) /Therese
Svar
4
· Visningar
1 025
Senast: Granz
·
P
Fälttävlan Nu har förbundet lagt ut reglerna för SM inklusive kval: http://www2.ridsport.se/t2.aspx?p=92202 Dottern kunde konstatera att hon...
2
Svar
22
· Visningar
2 050
Senast: fälttävlansnörd
·
Fälttävlan Nu har jag fått ett par synpunkter på att det börjar bli väldigt många trådar om inställda och flyttade tävlingar. Förslaget jag fått är...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
5 355
Senast: Nelle
·
K
Fälttävlan Ok, vad är skillnaden i terrängen mellan Debutant och Lätt för en D-ponny? Att det är högre fattar jag ju, men kommer det andra...
Svar
8
· Visningar
1 299
Senast: Kung Bob
·
Fälttävlan Någon som vet om de kommer lägga ut reglerna för att kvala?? Står att man kan börja kvala den 1/4 borde inte reglarna ligga ute...
Svar
12
· Visningar
1 233
Senast: LenaH
·
B
Fälttävlan va få fälttävlans ryttare det var som fick stipendium iår! håller vi inte samma klass som hoppryttarna eller går de kanske över antalet...
Svar
5
· Visningar
948
Senast: Binsan
·
B
Fälttävlan hurdan är eran dagsform i nuläget? :) på G eller fortfarande i dvala? (trots vädret kan man ju antingen ha trimmat mkt eller litet...
2
Svar
27
· Visningar
2 182
Senast: Nelle
·
Fälttävlan Fick mitt Fälttävlans-TR igår, och blev förvånad när jag läste om de tillåtna betten på ponny - odelat tränsbett i metall fanns inte...
Svar
13
· Visningar
1 470
Senast: Lanejja
·
L
Fälttävlan Först vill jag bara säga tog mitt fälttävlans kort idag :bump: :banana: Äntligen! Sedan undrar jag var ska jag sätta själva...
Svar
6
· Visningar
934
Senast: Lanejja
·
Fälttävlan Brukar dom ha träningar där? Vilka mer banor finns i Halland o därikring?
Svar
1
· Visningar
866
Senast: Jochanda
·
Fälttävlan Vi har ansökt om att få flytta vår tävling till 27-28 maj eftersom mantorp flyttade till vår helg och som vädret är, är det skönt att ha...
Svar
15
· Visningar
1 482
Senast: Idasagare
·
B
Fälttävlan har YR-truppen blivit indelad i spets- respektive utamanartrupp ännu? eller ska lagen inför mästerskap enbart plockas ut innan de äger...
Svar
1
· Visningar
765
Senast: Idasagare
·
P
Fälttävlan Någon mer än jag som börjar tvivla på att vintern kommer att släppa grepet inom den närmaste tiden? Iofs är det ju lite mer än 1 månad...
8 9 10
Svar
197
· Visningar
12 614
Senast: Undret
·
Fälttävlan Man får ju ha martingal och så på dressyren, men får man ha pelhambett? Lindor/skydd? Jag har FT-kortet för stor häst, får jag tävla...
Svar
7
· Visningar
830
Senast: Magnum
·
Fälttävlan I helgen var Molina på terrängträning..! Fast det gick inte att rida utomhus pga snön :crazy: så det fick bli lite "terrängträning" inne...
Svar
19
· Visningar
2 759
Senast: Gabby_Ossi
·
Fälttävlan Jag vill tävla fälttävlan men jag har 2 problem: 1. Jag kommer ALDRIG komma ihåg ett dressyrprogram :crazy: nån som har nåt tips ...
2
Svar
20
· Visningar
1 833
Senast: sarabacklund
·
W
Fälttävlan Får man ha glitter på pannbandet, i dressyren? Man får väl inte ha ett löst hängande glitter-pannband, men om glittret sitter fast på...
Svar
2
· Visningar
893
Senast: Wiiie
·
L
Fälttävlan Äntligen är det sol ute:d Dax för ridning såhär på förmiddagen, underbart:D Vi får väl se om vi lyckas hålla fred på oss eller om...
Svar
5
· Visningar
970
Senast: sarabacklund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka