Snart bara 1 månad till första tävlingen och fortfarande vinter!!!

Sv: Snart bara 1 månad till första tävlingen och fortfarande vinter!!!

PrinceFair skrev:
jahaja.....vad bra att man får veta allt i tid. landslagsledningen är inte precis meddelsamma av sig :smirk:.....

Hrm så trodde man att det var över ...juniortidens info från ledningen var usel..
så man trodde att det inte kunde bli värre :angel:
men ack :eek:
ringa och tjata är det enda sättet :cool:

det är en landslagsträning i hermanstorp vi diskuterar, inte tävlingen :idea: (för den är i slutet på maj ;))

det är ryttarträffen för junior i hermanstorp jag syftar på och den ska vara 1-2 april, men mamma pratade med Anne Persson (tror jag) och hon var mycket skeptisk och det vart snack om att det kanske skulle vara under påsklovet istället

de verkar inte ha någon kontakt överhuvudtaget med varandra? :confused:
pratade med G i helgen och jag påpekade att jag inte fått någon information alls att jag ens var med i utmanartr. Ooj då och så skyllde h*n på att h*n trodde att B hade skickat ut inf.:crazy:

Murray skrev:
pratade med G i helgen och jag påpekade att jag inte fått någon information alls att jag ens var med i utmanartr. Ooj då och så skyllde h*n på att h*n trodde att B hade skickat ut inf.:crazy:
Är du med i utmanartruppen ? Var bor du?Var isåfall inte du på träning i Stora Wäsby helgen som gick?

Ja jag var där. Red halv tre söndag och halv nio söndag. Tillsammans med Kar. och Ma.

edit: hästen är väldigt mörk, i princip svart och det var min mamma som hoppade på kryckor (om du var där)

Senast ändrad:

Murray skrev:
Ja jag var där. Red halv tre söndag och halv nio söndag. Tillsammans med Kar. och Ma.

edit: hästen är väldigt mörk, i princip svart och det var min mamma som hoppade på kryckor (om du var där)
Nej vi var inte där, men nu förstår jag.Du menar att vi som är med i utmanartruppen inte alls fått någon information, förutom det man kunnat läsa på nätet, eller :confused:

ja, jag har iaf inte fått någon annan information. Det var L från swfrk som berättade det för mig först.

Murray skrev:

:rofl: fniss jag kunde inte låta bli att skratta åt dig inlägg bara, det lät så hysteriskt roligt och bara såå typiskt:D

typiskt oss ryttare eller ledningen?
Det är första året jag är med i någon trupp, så för mig är allt nytt och tycker att det känns väldigt konstigt att man inte ens blir informerad, men som sagt fick ju höra det på annat håll.
Självklart är det säkert mycket för alla i ledningen att hålla reda på allt, men det måste ju bli helt klart lättare om man försöker ha någorlunda vettig kontakt och inte tro att den andre fixar det utan helt enkelt ringa och fråga hur det ligger till.

jag kan bara hålla med dig, informationen är inte den bästa. jag har tex fortf inte hört ett smack om träningen i hermanstorp (utgår från att det inte blir ngt 1-2 april).

/PF som iaf fick ett brev hem om att man var uttagen....

Murray skrev:
typiskt oss ryttare eller ledningen?
Det är första året jag är med i någon trupp, så för mig är allt nytt och tycker att det känns väldigt konstigt att man inte ens blir informerad, men som sagt fick ju höra det på annat håll.
Självklart är det säkert mycket för alla i ledningen att hålla reda på allt, men det måste ju bli helt klart lättare om man försöker ha någorlunda vettig kontakt och inte tro att den andre fixar det utan helt enkelt ringa och fråga hur det ligger till.

Typiskt för ledningen, det är inte upp till ryttarna att ta reda på om man har kommit med eller ej, eller hålla reda på träningar osv.

Förresten så har det snöat mer här idag så jag tror inte att det blir någon utomhus träning i Hermanstorp iallafall. Jag skall ju hopptävla där helgen efter , hoppas det blir av :crazy:

1 dm blötsnö i natt ,jag blir tokig. Nu är man tillbaka där det var för två veckor sedan...:cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Jaa och idag så vräker det bara ner ännu mer :(

I skåne började det med att snöa men sedan övergick det i regn och mycket snö har försvunnit idag:) :)

fälttävlansnisse skrev:
I skåne började det med att snöa men sedan övergick det i regn och mycket snö har försvunnit idag:) :)

GRATTIS
här kom ytterligare 4-5 cm snö idag :cry:

fast det känns som det försvinner inatt
+1 ute nu.. :idea:

Nå snør det igjen:mad:

Kanskje det er bra at jeg ikke får startet det stevnet 1.mai alikevel, får jo ingen mulighet til å trene før det...:(

Tror jeg begynner med en annen sport... frimerkesamling eller sjakk eller noe...:cry:

Träningen i Hermanstorp är flyttade till 13-14 april, men det har jag ju fått reda på annat håll. PF, här, och en kompis har fått brev hemskickat men inte jag, såklart. :mad:

Vem håller i terrängträningen i hermanstorp? Anne?

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
968
Senast: Bison
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 072
Senast: Barbabelle
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 967
Hästvård Hejsan! Jag tror att jag skriver här för att kunna bolla min oro med någon som har nya tankar och idéer att ta upp med veterinären:)...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
22 535

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka