H
Henchen
Sv: Snart bara 1 månad till första tävlingen och fortfarande vinter!!!
är inte lätt 90?? eller (vet inget om ft)
är inte lätt 90?? eller (vet inget om ft)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
trist.PrinceFair skrev:tyvärr har hon inte heller e-körkort....ajdå.
nä asså det var lååångt till falkenberg, tog ca 7 timmar att köra och blev väl typ 1600 bara i bensin (sen kostar väl kursen en del åxå, med uppstallning och allt). och dessutom ska vi ju till hermanstorp (om nu snön försvinner) så för min del är det iaf inte intressant eftresom det blir en hel del andra långa resor i år.
Nelle skrev:*KL*
Ser jag rätt om jag ser i uddens propp att det inte kommer vara lätt för häst. De har deb+lätt ponny samt 0.90, * och ** för häst? Är jag blind eller tokig eller är det udden som är tokiga???
Idasagare skrev:Gärds är inte klart... tö idag igen
fast ang Udden så fick vår banbyggare via er att det är ju alltid svårt med * och ** på våren så det är ju inte klart ännu, beror på hur snön smälter undan. Fast det kanske inte stämmer...?
PrinceFair skrev:det är precis det jag har läst mig till åxå. bara lätt klass för ponny...
prins_rollo skrev:Eller så kan du ju åka till Tranemo....inte alls långt från Gotland
Murray skrev:Okej. Mamma o jag har faktiskt börjat fundera på att stanna där nere efter Hermanstorp och sedan JL och efter det gärds, och tror jag startar * där faktiskt. Förhoppningsvis kommer det kännas bra efter lägret.
shit, blir ju värsta resan då ju. låter jätteskoj om det blir av!Murray skrev:Okej. Mamma o jag har faktiskt börjat fundera på att stanna där nere efter Hermanstorp och sedan JL och efter det gärds, och tror jag startar * där faktiskt. Förhoppningsvis kommer det kännas bra efter lägret.