Inställda och flyttade tävlingar

Sv: Inställda och flyttade tävlingar

Jag har i vilket fall bestämt mig för att inte åka. Lång resa, och så erbjuder de inte uppstallning. Satsar på att ordna någon terrängträning istället. Det ger mig nog mer.

PF: Japp, fick det också den 4.

Det lär ligga snö på terrängbanan fortfarande så vi får väl se.
Jag är också anmäld men har inte fått nån bekräftelse?

Jag mailade anmälan och frågade om nummer till ev uppstallning eftersom vi kommer med båten. Jag fick då svar med olika nummer samt att de hälsade mig välkommen till tävlingen. Mer än så har jag inte hört.

Ibland (läs väldigt sällan :smirk: ) är det bra att komma från en ö. Egentligen finns det ingen uppstallning men jag fick fixa det själv efter att ha fått lite olika nummer och smörat en del :o :angel:

KL

Det börjar dra ihop sig till Kinda nu, vilka är det nu som planerat att rida i Kinda?
Jag rider 1m häst på söndag.

Emma

Min plan är att jag ska rida lätt på söndagen, men nu är min häst inte helt okej. Han rör sig inte helt regelbundet i trav på böjt spår så jag får se. Jag vill ju gärna men inte på bekostnad av hans hälsa och inte heller med tanke på resten av säsongen. Målet nu är att han blir frisk och kry så snart som möjligt!

Om man vet att det finns något där kan man ana att han är oregelbundet på riktigt snävt spår i trav, annars syns det inget :smirk: Jag skrittar och travar honom lite lätt och det blir han inte sämre av i alla fall. Jag åker eventuellt med en annan häst om jag kan byta till debutant.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 880
Senast: Tofs
·
Juridik & Ekonomi Orkar inte med att vara anonym och sånt, så blottar mig väl lite mer än jag egentligen är bekväm med men skit samma. Ber om ursäkt i...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 818
Senast: Trott
·
Relationer För min mentala hälsas skull så söker jag objektiva tolkningar kring det nyligen utbrutna WW3 mellan mig och min karl. Konflikten...
19 20 21
Svar
410
· Visningar
40 500
Samhälle Fast det är inte alltid bra nog att göra det man kan efter sina egna förutsättningar. Det är bra att inse att man kan göra mer och inte...
16 17 18
Svar
345
· Visningar
24 013
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vi som tränar för tävling i agility. Del 2.
  • Regntäcke
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Nyårsafton i stallet - 2025
  • Födda -21

Omröstningar

Tillbaka