Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har i vilket fall bestämt mig för att inte åka. Lång resa, och så erbjuder de inte uppstallning. Satsar på att ordna någon terrängträning istället. Det ger mig nog mer.
Jag mailade anmälan och frågade om nummer till ev uppstallning eftersom vi kommer med båten. Jag fick då svar med olika nummer samt att de hälsade mig välkommen till tävlingen. Mer än så har jag inte hört.
Ibland (läs väldigt sällan :smirk: ) är det bra att komma från en ö. Egentligen finns det ingen uppstallning men jag fick fixa det själv efter att ha fått lite olika nummer och smörat en del
Min plan är att jag ska rida lätt på söndagen, men nu är min häst inte helt okej. Han rör sig inte helt regelbundet i trav på böjt spår så jag får se. Jag vill ju gärna men inte på bekostnad av hans hälsa och inte heller med tanke på resten av säsongen. Målet nu är att han blir frisk och kry så snart som möjligt!
Om man vet att det finns något där kan man ana att han är oregelbundet på riktigt snävt spår i trav, annars syns det inget :smirk: Jag skrittar och travar honom lite lätt och det blir han inte sämre av i alla fall. Jag åker eventuellt med en annan häst om jag kan byta till debutant.
Juridik & Ekonomi
Orkar inte med att vara anonym och sånt, så blottar mig väl lite mer än jag egentligen är bekväm med men skit samma. Ber om ursäkt i...
Hästnyheter En ny forskning på Sveriges lantbruksuniversitet uppmuntrar till bettlös ridning och menar att detta kan bidra till hästens välfärd. Men...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.