Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Fälttävlan om man aldrig i hela sitt liv har ridit fälttävlan men är otroligt sugen! jag kan alltså ingenting, inte ett skvatt om olika regler och...
Svar
3
· Visningar
924
Senast: Iso
·
L
Fälttävlan Har varit inne och kollat runt här och jösses vad kul det ser ut med fälttävlan! :idea: Kan tänka mig att hästarna tycker om det...
Svar
2
· Visningar
839
Senast: link
·
F
Fälttävlan Den kommentaren fick jag för några dagar sen... Inte beroende på mej & hästen, utan pga av våran BIL och TRANSPORT! Personen i...
Svar
19
· Visningar
1 858
Senast: LALASKET
·
Fälttävlan har jag fått allt om bakfoten eller är det så att man får rida lätt genom hela dressyrprogrmmet. Får man poäng avdrag i så fall ...
2
Svar
25
· Visningar
2 936
Senast: lundsbo
·
L
Fälttävlan Hejsan! Ber om ursäkt för ngt konstig rubrik.. :angel: Det är så att jag hade tänkt släpa med mej sambon o gå o kika på Uddens...
Svar
4
· Visningar
1 030
·
Fälttävlan Vet inte vart den andra tråden tog vägen om fälttävlansläger i Leksand..:crazy: Men min fråga till er som vart där eller de som...
Svar
5
· Visningar
931
Senast: Murray
·
F
Fälttävlan Har mitt TR liggande i stallet och hittar inte på ridsports sida... Kvalet till MSV B för d-ponny, är det två lätta med 0 fel på hinder...
Svar
8
· Visningar
1 119
·
A
Fälttävlan Har precis köpt en ny häst som är rätt så tittig på vatten, funderar på om nån här på buke har förslag på hur jag ska träna på vatten??
Svar
14
· Visningar
1 778
Senast: fio
·
Fälttävlan Som skall vara i Luhmühlen?? i mitten av mars för Janne??
2 3
Svar
57
· Visningar
5 729
Senast: sarabacklund
·
Fälttävlan Har letat på Ridsportförbundets tävlingstermin efter debutanter i vår och i höst, men hittar inte en enda tävling, kan det verkligen...
Svar
1
· Visningar
742
Senast: PrinceFair
·
B
Fälttävlan Eller var det heter... Det måsstes ha på debutant oxå va??? ska man typ bara ringa till nån läkamottagnoing å säga att man vill ha ett...
Svar
10
· Visningar
2 587
Senast: d_ressyrtjejer
·
F
Fälttävlan vad är det för höjd resp. svårihetsgrad deb. o lätt för C-ponny i hopp. o terängen:confused: jag vill nämligen starta lätt til...
Svar
2
· Visningar
900
Senast: d_ressyrtjejer
·
Fälttävlan Yes! Äntligen har tävlingarna kört igång! :banana: Kinda igår!:bump: Skitkul! Nä ,ännu roligare :D ! Kann knappt hålla mig de två...
Svar
14
· Visningar
1 553
Senast: Wiiie
·
Fälttävlan Någon som har lust att slänga upp lite bilder på Uddens *-iga bana? Jag måste förbereda mig mentalt nu, det kommer förmodligen inte gå...
2
Svar
31
· Visningar
2 523
Senast: emma-vsm
·
Fälttävlan Man får inte träna på terrängbanan i Valla, eller? :confused: Nån som vet?:crazy:
Svar
6
· Visningar
999
Senast: emma-vsm
·
S
Fälttävlan Jo jag tänkte bara höra ifall ni hade byggt upp några egna små hinder att träna/ha roligt med hemma i era skogar?? Isåfall hur ser dom...
Svar
0
· Visningar
1 536
Senast: StinaJ
·
Fälttävlan Hur "hårt" broddar ni när ni ska träna/ tävla nu när det är lite halvblött på banorna? Jag ska förhoppningsvis iväg och träna nästa...
Svar
4
· Visningar
969
Senast: fälttävlansnörd
·
Z
Fälttävlan Hej..jag har en tittig ponny och jag vet inte vad jag ska göra den har gått msv b fälttävlan... men när jag provred den då var dn inte...
Svar
8
· Visningar
1 426
Senast: frasse93
·
S
Fälttävlan Vart börjar HINDERHÖJDERNA i fällttävlan i de lättaste klasserna? Nån som vet på ett ungefär??:confused:
Svar
2
· Visningar
760
Senast: Stallkompizzen
·
Fälttävlan Hur är det med tränsbett i dressyren? Hur många brytpunkter får det ha? Funderade på om jag får rida på "kulbettet" från börjes i...
Svar
3
· Visningar
983
Senast: Inka-90
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 30