Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Fälttävlan hej ja e inte så haj på det här med fälttävlan men jag vill gärna börja med det! jo jag undrar om man måste ta fälttävlanskortet för...
Svar
2
· Visningar
760
Senast: magenta
·
Fälttävlan Vad rider ni för klasser och hur fodrar ni? Hur mycket hö äter era hästar? Hur mycket och vad för kraftfoder? Hur är det uppdelat...
2
Svar
21
· Visningar
2 495
Senast: Binsan
·
Fälttävlan Vart på FEI:s hemsida hittar jag dressyrprogrammen för för fälttävlan? :crazy: (Är extremt dålig på engelska, så mamma och jag lyckades...
Svar
1
· Visningar
926
Senast: PrinceFair
·
Fälttävlan ...så blir det ingen tävling i Leksand i maj :mad: bara så ni vet...
Svar
7
· Visningar
1 053
Senast: Hebbeli
·
F
Fälttävlan Som frågan lyder... Ngn insider-info om hur det ligger till? Och om det ser positivt ut, vilka bukare träffar man där...
2
Svar
21
· Visningar
2 097
·
S
Fälttävlan på medical cardet står det att man ska skriva fullständigt namn. innebär det för- och efternamn, eller ska man trycka in mellannamn å...
Svar
14
· Visningar
1 317
Senast: Wiiie
·
P
Fälttävlan Hur ska man göra för att inte rycka hästen i munnen när man hoppar nerhopp? Jag försöker luta mig bakåt innan hoppet och ge långa...
Svar
4
· Visningar
993
Senast: FT_ryttare
·
Fälttävlan Har börjat surfa runt på de olika hemsidorna men hittar ingen terrängkurs för blåbär i sommar:mad: Är det någons om vet något och kan...
2
Svar
33
· Visningar
2 648
Senast: magenta
·
W
Fälttävlan Har du varit med om någon olycka någon gång? Jag vet många som inte rider fälttävlan för att det är såååååå farligt! Visst, det KAN det...
2
Svar
34
· Visningar
3 382
Senast: Teletabisen
·
Fälttävlan Såg i dag på Skåne distirktets hemsida att Tågarp ställer in. + att södra sallerup ställer in hopptävlingar.
Svar
2
· Visningar
842
Senast: Wiiie
·
B
Fälttävlan Har man dressyrfrack när man rider CNC**? Tänkte att eftersom det är tillåtet att rida dressyren på kandar. I TR står att det är...
Svar
6
· Visningar
1 556
·
M
Fälttävlan Jag skall skriva för fälttävlanskort på lördag och jag vet inte vad jag ska läsa på till det. Är det nån som vet? Finns det nån...
Svar
2
· Visningar
729
Senast: malört
·
Fälttävlan Tycker det vore skit kul att hitta på något sådant, men endast deb/lätt klass förstås eller det kanske finns redan?? Själv tränar jag...
Svar
9
· Visningar
1 127
Senast: Bison
·
W
Fälttävlan finns det clearrounder i fälttävlan?
Svar
5
· Visningar
1 360
Senast: prins_rollo
·
Fälttävlan Jag har, ända sen jag bestämde mig för att byta häst, velat tävla fättävlan. Jag köpte ett fullblod som gått debutant klass med...
Svar
2
· Visningar
991
Senast: Undret
·
Fälttävlan Någon som vet, eller bara ens har en aning om vart de kommer att äga rum och när? Tacksam för svar!!
Svar
5
· Visningar
892
Senast: korrebrun
·
Fälttävlan .. i min otåliga:bump: väntan på att det ska bli vår och pållan kommer tillbaka från fodervärden, letade jag bilder som bevisade att...
Svar
13
· Visningar
1 302
Senast: escade
·
T
Fälttävlan Jag har ett femårigt halvblodssto som ska föla för andra gången. Men efter det ska jag börja träna henne med sikte på championatet och...
Svar
5
· Visningar
1 085
Fälttävlan Spinner vidare på tråden om sadlar, ni med en hopp och en dressyrsadel vilken sadel rider ni mest med när ni rider i veckorna och varför?
Svar
11
· Visningar
1 099
Senast: castle_bar
·
C
Fälttävlan ni som rider fälttävlan ni har väl skydd på hästens ben i terrängritten? isåfall vad använder ni er av för skydd? senskydd, heltäckande...
2
Svar
35
· Visningar
2 786
Senast: Fûr alle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar