Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Fälttävlan Har ni uppnått era mål i år? Vad hade ni för mål under 2005 och hur har det gått? Vad har ni för planer o mål inför 2006??
2 3
Svar
59
· Visningar
4 883
Senast: Salvia
·
W
Fälttävlan Ungefär hur många fälttävlan rider du per år? Hur många har du planerat in för detta år?
Svar
8
· Visningar
1 114
Senast: Wiiie
·
Fälttävlan Nu ska jag annordna en liiiten terräng tävling i sommar :eek: Hur nu det ska gå.. aja nu ska detta vara en liten bana eller många...
Svar
1
· Visningar
851
Senast: sarabacklund
·
Fälttävlan Vilken blir eran första tävling i år? Vad ska ni starta för klass? Min första blir nog Mantorp, 8-9/4. 1m. :banana:
2 3 4
Svar
79
· Visningar
5 347
·
S
Fälttävlan Johan Lundins häst Rabarber dog, tror det var igår eller dan innan.. :cry: så himla hemskt! det som var hans framtidshäst som han...
Svar
16
· Visningar
2 024
Senast: Egonson
·
Fälttävlan Vad finns det för olika klasser i fälttävlan?? (berätta allt!!! Tex. hur höga hindren i terräng delen är, vad för sorts dressyrprogram...
Svar
14
· Visningar
1 790
Fälttävlan Äntligen börjar träningarna komma igång!!! :banana: Lollo-träningar var annan fredag! Idag och imorrn så är det dressyrträning för...
Svar
2
· Visningar
949
Senast: sarabacklund
·
B
Fälttävlan hur blev det nu med Agria Cup? försvinner den helt och sponsrar Agria (inom fälttävlan) enbart vid SM nu eller?:crazy:
2
Svar
22
· Visningar
2 088
Senast: Binsan
·
Fälttävlan Någon som såg de på TV i lördags??? på 4an tror jag de var.,. kanske 5.an.. var iaf föräldrar som ställer upp/pushar/går till...
2
Svar
31
· Visningar
2 719
Fälttävlan Satt och kollade igenom de videofilmingar som jag har från i somras då jag och min häst (eller mest jag) fick för mig att jag skulle...
Svar
2
· Visningar
917
Senast: LitenIsa
·
Fälttävlan Eller kanske ska fråga: Är det några fälttävlans programm som är ändrade? Kan man hitta Fälttävlans-programmen på nätet någonstans...
Svar
4
· Visningar
985
H
Fälttävlan Trupperna för 2006 finns nu på Eventuellt....
2 3
Svar
52
· Visningar
7 744
Senast: Badtz Maru
·
H
Fälttävlan Är det någon som vet vart SM för ponny går 2006?:confused:
2
Svar
31
· Visningar
3 123
Senast: Henchen
·
L
Fälttävlan Hej :) Vad är det minsta man kan hoppa med d-ponny på fälttävlan i skogen om man säger så :P Är alla fasta hinder? Mvh Jacquline :bump:
Svar
6
· Visningar
964
·
B
Fälttävlan Som det är i dagsläget är det inte säkert att Sämsholms årliga fälttävlan i maj blir av pga att det är svårt att få till funktionärer...
Svar
18
· Visningar
1 658
Senast: Binsan
·
T
Fälttävlan Guu vad Kuul det är :D :D :D :banana: Har ni tips på hur man skulle kunna fixa Fiina Skogshinder utan enn hel Drös med Färg och...
Svar
4
· Visningar
920
Senast: Troya
·
B
Fälttävlan hur planerar ni på Buke era "försäsonger" nu när alla hopp och dressyrtävlingar drar igång?:)
Svar
9
· Visningar
1 013
Senast: emma-vsm
·
M
Fälttävlan Undrar vad som behövs för att tävla fälttävlan? Har redan allt de där allmäna - grönt kort, ryttarlicens, vacc intyg, pass, etc...
Svar
1
· Visningar
777
Senast: MissCrazy
·
Fälttävlan Om jag har förstått det rätt så ska endast de nya 1* programen (från 05) gälla från i år. Någon som vet vilket program som är vanligast...
Svar
2
· Visningar
869
Senast: Idasagare
·
D
Fälttävlan Hur hittar man Sveriges alla fältrittklubbar? Finns det någon i närheten av västerås? Där man inte behöver ha egen häst, vilket jag inte...
Svar
2
· Visningar
903
Senast: Idasagare
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka