Hur har det gått?

Sv: Hur har det gått?

quigley skrev:
VA?? Ska du vinna?! :confused:

Det skulle ju jag göra!! :devil: :angel:

Mitt guld ju :rofl: :rofl:
Japp, då ska jag vinna :D Min häst e 14 år då....i sina bästa år alltså :bump: så självklart vinner vi :D ;)

Du får väl ta OS 2008 istället :idea:

Nä, 2008 måste jag väl få en chans, för då är sigge 16, ett sista ryck innan seniortiden ;)

Det gick inte alls! Pga av skador, mugg osv. blev det ingen start alls för Labero. :cry: Jag däremot fick låna en kompis häst till deb. i Boxholm och blev 10:e placerad. :bump:

ja...har varit med min unghäst i Leksand två gånger på kurs,gått över alla förväntningar...och i vår blir det till att starta debutantklass..
Det är ju ett rimligt mål :bump:

Jo du.... :rofl:

Nä, det blir nog en dressyrhäst av honom till slut.. :cry:

Jag hade inga mål i år men i vår ska jag tävla 90-100 och till hösten 100-110 är tanken iaf :D

Skulle inte bli förvånad om det var så. Men du, då måste du ju byta boplats och klubb innan. ;) :angel:

Vi har uppnått både målet för i år o nästa år :)

För i år var det att kvala till lag-SM i Borås o visserligen blev det ingen superplacering men laget vann spexet :banana:

Nästa års mål var att kvala till Msv B o det gjorde vi i Mantorp! Tyvärr så gick dressyren värre än vanligt för min systers ponny blev tokig i transporten samtidigt som jag red :smirk:

till nästa år satsar vi för fullt på indivuduella SM så vi får se hur det går :bump:

nån som förresten vet hur högt det är i hoppningen för en c-ponny i Msv A..?

Hej alla där ute!..Hittade ingen rätt Sidan dock att skriva hopphäst skall bli dressyrhäst..Hmm.Nåja får väl skriva här istället.
Har en 8 åring som är eg.hopphäst i blodet och älskar hoppa men han är för het och stressad.. (om man kan säga han är 178 cm)Halvblod..Jag och han fungerar inte hoppa ihop..* Jag har blivit fegare* med året. ( är 36 år) * ler*. Ramlade av han oxå sist ( slog min svanskotan mot marken hårt ..under träningen..Alltid har jag älskat att hoppa och hoppa..Men nu har jag börjat " nog" inse att vi fungerar bäst i dressyren.. Han tycker det är kul, och håller sig under mattan..Jag som inte gillat dressyr förut nu börjar DET blir min STARKASTE sidan.. Har tänkt prova fram med rida Dressyr ute tävlingar nästa år våren 2006..Men på lördag skall jag hoppträna iaf och prova fram..Hmm.. Ha det gott alla där ute..Kram Mumin69..

Det här var nog inte heller rätt tråd att skriva det i eftersom tråden handlar om ifall du uppnått dina mål i fälttävlan.

Men, lycka till med dressyrtävlandet.

Liknande trådar

Övr. Hund Årets sista dag är här och nog borde vi ha formulerat våra mål och planer inför nästa år -2024! Här är tråden -in med allt, stort som...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 205
Senast: Pooh
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Julfirande, nyårslöften och reflektioner från året som gått. Hippson har pratat med några välkända ridsportprofiler om julen, hästarna...
Svar
0
· Visningar
301
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter CCI4*-S har länge efterfrågats i Sverige och nu blir det verklighet. Det är Kristianstad International Eventing som tar sitt...
Svar
0
· Visningar
263
Senast: Gunnar
·
Hästvård Har en 15 åring som fått sin första foderstrupsförstoppning någonsin. Kom in från hagen, förmodligen lite uttorkad pga varmt väder och...
Svar
10
· Visningar
1 341
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka