Trupper 2006

Sv: Trupper 2006

svea08_ skrev:
varför gör man då så stora trupper?

Utveckling kallas det.

Dessutom vet jag flera seniorer som INTE uppfyllt kraven för att komma med i truppen, men som ändå varit med just för att man anser att dessa har möjligheter.

Fast vi vet ju också att hon inte enbart är med pga vilken häst hon rider.Hon har ju varit i topp ett antal år nu och är ju en av de duktigaste...

Hebbeli skrev:
Fast vi vet ju också att hon inte enbart är med pga vilken häst hon rider.Hon har ju varit i topp ett antal år nu och är ju en av de duktigaste...

och den kombinationen med den ryttaren och den hästen kan ju bli riktigt, riktigt bra. Inte svårt att förstå att Bosse & co vill ha med dem... :idea:

Idasagare skrev:
och den kombinationen med den ryttaren och den hästen kan ju bli riktigt, riktigt bra. Inte svårt att förstå att Bosse & co vill ha med dem... :idea:
nä verkligen inte svårt att förstå, så jag tycker att det är helt rätt med såna ekipage i utmanartruppen

ni grattar murray,prince fair och hon som rider olgaklaras häst (??) .. vilka är alla dom.. är de P J YR ??

är det förresten någon som har koll på vilka som var med i utmanartruppen (juniorer) förra året, 2005?

PrinceFair skrev:
är det förresten någon som har koll på vilka som var med i utmanartruppen (juniorer) förra året, 2005?

holmestrand och sparv har jag för mig var med i utmanartruppen...

Utmanargr-05, Bredberg, Denitton, Fredriksson, Holmestrand, Mårtensson, Ida Sigvardsson, Sparv.Spetgr-05, Barth, Ericsson, Forsberg, Göransdotter, Lundstedt, Svensson, Wahren, Åhsberg.:)

hur många sistaårs juniorer är det med i truppen i år??

Vilka är det som gått upp från ponny iår? Till junior?

Binsan skrev:
vet nån när YR blir klara??:)

Alla 16 är med från början. Delning sker efter ett tag.
Croona, Fredriksson, Gardell, Barth, Brunius, Egfors, Jakobsson, Tell, Mortensen, Wahrén, Carlsson, Nilsson, Ericsson, Göransdotter, Berg och Åhsberg.
Några nya alltså..

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Två regerande olympiska mästare samt en SWB-häst finns med när det tyska ridsportförbundet presenterar nästa års landslag – eller...
Svar
0
· Visningar
45
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Totalt tio svenska ryttare blev under lördagen klara för OS i Paris när Sveriges Olympiska Kommitté och ridsportens förbundskaptener...
Svar
0
· Visningar
174
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Få har det nog gått förbi att det till helgen vankas Global Champions Tour på Stockholm stadion – ett tillfälle då många världsstjärnor...
Svar
0
· Visningar
171
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Förbundskapten Fredrik Bergendorff har tagit ut sina trupper i fälttävlan 2024. Nu är siktet inställt på OS i Paris. - Jag är väldigt...
Svar
0
· Visningar
341
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka