Vilken blir eran första tävling???

Sv: Vilken blir eran första tävling???

ja, det blev ju inget lagsm för oss förra året, men hoppas vi har bättre tur det här året.

Mantorp , Debutant . Och såklart återkommer man till Udden ( mycket trevlig tävlingsplats! ) där blir tvåstjärnigt och debutant.

Härligt att så många kommer till Udden! :D

Hoppas det blir fler än i höstas iaf, många som gick miste om vilken bra tävlingsplats det är. Fin bana och alla trevliga funktionärer.

Visst är det, blir ju värsta Buke träffen. Alltså tjejer och killar fram med Buke keppsarna då.:D

haha ne kanske inte :D
typsikt bara att den där nedrans dressyren ska vara med. han kommer va spänd som en jag vet inte vad.. å rädd för staketen typ, han har nog glömt bort vad man ska göra på en dressyrbana de va så länge sen han gick FT!
men ska bara rida en gång för skojs skull typ så man behöver ju inte ta de på så blodigt allvar! :p

tror att min första blir Flyinge :banana: längtar:banana:

Japp det är gotland! Tyvärr så blir det nog ingen tävling i bunge i år heller... Vi kör bara om vi får någon typ av SM status på tävlingen annars får vi för få starter hit för att det ska gå ihop :(

äh, nu ska vi vara positiva :D
snön kommer att smälta bort till början på mars så vi hinner galoppera igång våra monster lagom till säsongens början :)

kunde det bara bli lite mer snö så kan man ju snart ut och låta hästarna få pulsa fram ordentligt...:)

det blir ju lite konditionshöjande för dem.....!:D :D

tror det går på ett ut,är ju myckt bättre väg ner till skåne. Sen så tror jag inte att jag lyckas svänga runt mitt hus till häst på stigarna i mantorp:smirk:

Välkommen hit, här har det snöat nu snart i 2 dygn. Ruskigt otäckt med iskall blåst:crazy: . Tom med min pålle som i vanliga fall Älskar att vara ute står och trycker vid dörren och vill gå in.

Men mycket djupsnö att pulsa i blir det ju om det bara kunde sluta snöa och blåsa så att man kan ge sig ut utan att förfrysa kinderna på kuppen.:D

Liknande trådar

Fälttävlan Min dotter är anmäld till sin första fälttävlan med sin ponny. En p70. Vad ska vi tänka på? Jag är inbiten islandshästryttare med noll...
Svar
11
· Visningar
1 175
Senast: Ajda
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 440
Senast: Grazing
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 398
Senast: hhere
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 084
Senast: zarmino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka