Vilken blir eran första tävling???

Sv: Vilken blir eran första tävling???

Nyrelski skrev:
Jag tänkte rida debutant i Flyinge som första.
Men jag visste inte att Vinslöv skulle ha en i april, den står inte med på terminen. Var har du sett det?

Enligt banbyggaren, Lasse M, ska de ha häst då. Inte ponny. Lasse ska även bygga Gärds. Vinslöv "brukar" bli överkörda och är lite sura på distrikt/förbund...

Så dottern gör samma sak. Rider Lätt i Vinslöv.

Senast ändrad av en moderator:

Binsan skrev:
varför ska alltid skandinavium o gärds krocka?!!:( :o

Det är dåligt.. Vi har försökt få Scandinavium att flytta på sej men.. :angel:

*kl*

jag åker nog till gärds istället för mantorp och rider lätt klass som första tävling. Därefter blir det nog udden och sedan här hemma, längre har jag inte planerat...

Shady: Du har kanske koll på vilka dagar de olika klasserna går på om det är bestämt? Annars kan du väl återkomma när ni vet... Inte någon direkt panik :p

Nelle skrev:
*kl*

jag åker nog till gärds istället för mantorp och rider lätt klass som första tävling. Därefter blir det nog udden och sedan här hemma, längre har jag inte planerat...

Shady: Du har kanske koll på vilka dagar de olika klasserna går på om det är bestämt? Annars kan du väl återkomma när ni vet... Inte någon direkt panik :p

Vilken klass ska du rida hos "oss" (udden)??? kulatt du kommer..fler som gör de?

Jag tänkte rida lätt men börjar nu fundera lite på om jag skulle rida * istället, han har gått två säsonger i lätt nu och om han känns bra i hoppningen så kanske jag rider * istället!
Vi är ett helt gäng som kommer från ön, skulle inte bli förvånad om det blir mellan 10-15 ekipage :)

oj, va kul med så många..hoppas ni kommer! Är Udden er närmsta tävling på fastlandet?? Rid * !! :rofl: de fixar ni! ;)

Jag rider förmodligen * i Udden. Om det inte blir tranemo istället, det är ju samma helg. Fast Udden känns mer lockande..

Japp det är det. Det är ju vår andra hemmatävling :D ;) :angel: Det enda dumma har varit att andra år så låg tävlingen på lördagen och då går det inga båtar så vi har fått åka fredagkväll och inte hem förrens söndagnatt och lika förbaskat vara hemma och inne med hästen kl 02.00 på måndagmorgon :mad: :devil: Hoppas vi tävlar söndag eller måndag i år :bow:

jag har faktist planerat in en fälttävlan! alla har tjatat på mig i ett år nu! :D haha blir den i Kinda typ 23-24 April eller va de va! Lätt klass!
oj. de va jättelänge sen jag red fälttävlan! hihi!

Med tanke på vilket sällskap du har i stallet så är jag inte förvånad att de tjatar... ;)

Vet inget ännu, men så fort jag får höra något så lovar jag tala om det. Wiiie du kan väl kolla lite med din mamma också?

Det ska jag göra..hon kanske har lite koll på det..;)

Jag kommer troligtvis till udden också, * då.
Nelle: Ön, är det gotland du syftar på (måste kolla först innan jag säger något ;) ), för kommer kanske o hälsar på när bunge har *

Liknande trådar

Fälttävlan Min dotter är anmäld till sin första fälttävlan med sin ponny. En p70. Vad ska vi tänka på? Jag är inbiten islandshästryttare med noll...
Svar
11
· Visningar
1 175
Senast: Ajda
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 440
Senast: Grazing
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 398
Senast: hhere
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 084
Senast: zarmino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka