Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

B
Fälttävlan Skulle det komma ett nytt TR häfte nästa år lr?? :confused:
Svar
18
· Visningar
1 258
Senast: PrinceFair
·
E
Fälttävlan :confused: I vilka klasser kommer distansen in i ponnyfälttävlan och hur går distansen till?? jag är lite off =) hehe
Svar
6
· Visningar
1 041
Senast: wert
·
Fälttävlan Vad är åldersgränsen för de olika kategorierna?
Svar
6
· Visningar
1 010
Senast: d_ressyrtjejer
·
W
Fälttävlan Vilka är era bästa resultat från tävlingar? :banana:
2
Svar
22
· Visningar
2 484
Senast: Wiiie
·
Fälttävlan Hittade denna artikel, fy vad hemskt!! http://expressen.se/index.jsp?d=10&a=494222 Klarade sig hästarna och vilka hästar var med...
Svar
9
· Visningar
1 631
Senast: prallan
·
B
Fälttävlan Nån som har någon erfarenhet av att ta med sina hästar till Storbritannien? Tänkte på båtresa etc... :confused: ;)
Svar
4
· Visningar
1 091
Senast: Binsan
·
I
Fälttävlan Hur hade ni det på Bosön? Vilka var där? Signal, Prince Fair, Quigley .. fler?
2
Svar
31
· Visningar
2 726
Senast: kekkolainen
·
B
Fälttävlan någon som börjat tippat på spets- respektive utmanartrupp och vågar namnge namn??? ;)
2
Svar
36
· Visningar
2 501
Senast: fälttävlansnörd
·
Fälttävlan Vad är det för åldersgräns för att tävla B-Ponny i fälttävlan? :bump:
Svar
4
· Visningar
1 235
Senast: lundsbo
·
A
Fälttävlan :confused: lite tjatigt. men jag blir aldrig klok på det där med klasserna i fälttävlan. stämmer det att det är såhär: debutant...
Svar
3
· Visningar
1 917
·
Fälttävlan Vad räknar ni med att era hjälmar tål? Är i valet& kvalet att köpa en ny nu när jag i ganska hög fart slagit bakhuvudet (hängandes...
Svar
19
· Visningar
1 706
·
Fälttävlan Är min älskade plutta hos sin nya ryttare. Så 2006 blir det inte speciellt mkt fälttävlan direkt
3 4 5
Svar
81
· Visningar
7 493
·
B
Fälttävlan har hört rykten om att en ny cup för enbart juniorer är på väg, finns det nån som vet lite mer kanske....?:smirk:
Svar
13
· Visningar
1 004
Fälttävlan ... varför gör alla ponnyryttare det (generaliserar, jag är ju oxå ponnyryttare *ler*) så fort ponny gått över mållinjen? De slänger sig...
2
Svar
28
· Visningar
3 238
B
Fälttävlan Numera stå ju inte junior-SM med alls på ridsport.se termin. är den fortfarande under förhandlingar eller är det nån som vet när och var...
Svar
11
· Visningar
1 176
·
D
Fälttävlan Hur ser er tävlingssäsong ut 2006? Har ni hunnit bestämma vart ni ska åka och så? :) Vore kul att höra hur era planer är! :d
5 6 7
Svar
123
· Visningar
9 039
Senast: wert
·
Fälttävlan finns det i fälttävlan? Har en ponny som blir 6 nu i vår ocj jag är sugen på att starta en debutant med henne, men jag är ju överårig...
Svar
2
· Visningar
988
Senast: Bison
·
Fälttävlan Hur lägger ni upp igångsättningen efter vintervilan? Hade planer på att ställa av min i 4 veckor, det kommer bli 6 eller 7 veckor...
Svar
6
· Visningar
1 545
Senast: fälttävlansnörd
·
N
Fälttävlan Någon som vet när den är klar? Arrangörsmötet har väl varit, eller?
2
Svar
30
· Visningar
3 219
·
Fälttävlan Varför rider så många med nackkrage i terrängen???
Svar
12
· Visningar
3 086
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka