Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
fälttävlansnörd skrev:Jag vet att någon har fått din häst...
Men vad ryttaren och hästen heter har
jag ingen aning om så...
PrinceFair skrev:*hugger en knapp*
en del av problemet som jag ser det är att det finns så få tävlingar i * och ffa **, så det är svårt att skaffa sig rutin som junior, särskilt om man "bara" har en häst...och ännu värre om hästen är orutinerad och man behöver rida många tävlingar i samma klass för att få hästen etablerad innan man klättrar uppåt i klasserna
jag kan tycka att för att komma på fråga för spetstrupper ska man väl helst ha ridit en klass högre nationellt iaf än vad EM går i, medan medlemmarna i utmanargrupperna är de som är på god väg dit, men har tex lovande hästar, och kan tänkas utvecklas under säsongen..dvs de kanske inte har ridit så höga klasser än, men kommer att göra det
Så sant så..PrinceFair skrev:om man har möjlighet att ha två hästar är det det bästa ja....men annars får man göra det bästa av saken iaf
Birke skrev:Utmanartruppen tycker jag låter löljligt! Behöver väl inte vara några speciellt utvalda, Utmanare är väl ALLA som har ålder eller rider den klass som krävs för att vara aktuell för landlagsuppdrag. Jag tycker att det är bra att man får anmäla sitt intresse för utlandstävlingar . Janne brukar vara bra att ta med ryttare som får visa vad de går för internationellt. Det är ju oftast ryttaren själv som får stå för de flesta kostnader. SATSA endast extra på de som verkligen har kapasitet att rida EM.
fälttävlansnörd skrev:Jajaja, sak samma om den är lånad, köpt eller skänkt.
Hästen rids iaf av dig? Eller ditt barn?