Sv: Bosön?

Av erfarenhet vet jag att man är bra sliten efter en helg som Bosön. Var inte själv på Bosön men har varit på andra liknande träffar andra år både med och utan häst....

Eftersom att det är så himla jobbigt! Nog för att det är ganska roligt men coopertesten gör att man bävar!:crazy:

Jaså, ja det förstår jag. Vi slapp ju de testerna :p för denna gången alltså.....
alla i alla landslag alla sporter ska göra fysprofilen och där ingår ju cooper, brutalbänken och en del andra trevliga saker :crazy: så det får vi väl smaka på så småningom....

Murray skrev:
förlåt, blandade ihop dig med snuffsans dotter, hon hoppade väl runt på kryckor efter en hoppträning?
Snuffsans dotter var väl inte på Bosön ????

Murray skrev:
nej det var hon inte. men var inte din det?
Jo, min dotter var där.Hon tyckte det var trevligt.Hade lite träningsvärk när hon kom hem.

Idasagare skrev:
Hur hade ni det på Bosön? Vilka var där?
Signal, Prince Fair, Quigley .. fler?
hallå...jag en y har och fatytar inget av den här sidan...kan man ha häst har eller? i så fall hur skaffar jkag hästo hchur e jag med i tävlingar?

Det var därför jag blandade ihop dig o snuffsan, trodde att din dotter skulle dit och så var det en tjej på kryckor där och tänkte bara direkt på dig då (minns bara att det var någons dotter på kryckor) ;)

Liknande trådar

Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
316
Senast: MJLee
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter När de nordiska mästerskapen i fälttävlan avgjordes i Köpenhamn i helgen blev det en tävling som innehöll flera fina framgångar för de...
Svar
0
· Visningar
102
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Flera timmar per dag sju dagar i veckan i stallet och på hästryggen. Nu börjar det ge resultat för Selma Lundberg. 15-åringen från...
Svar
0
· Visningar
101
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter CCI4*-S har länge efterfrågats i Sverige och nu blir det verklighet. Det är Kristianstad International Eventing som tar sitt...
Svar
0
· Visningar
263
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka