Tävlingssäsongen 2006

Sv: Tävlingssäsongen 2006

LenaH skrev:
Min preliminära plan är att inleda med 0,90 i Mantorp, rida 1,00 i Kinda, Trossnäs och ev Sämsholm. Sen får jag se hur mogen han känns, om han är redo att ta steget upp i * eller om han behöver fler 1,00.

Jag antar att det som står som Botkyrka i månadsskiftet juni - juli egentligen är Boxholm?

Jag blir ju helt utmattad bara jag hör alla tävlingar du har tänkt ta med mig på. Jag orkar inte!:eek:

synd att kvalreglerna blir ändrade nu o inte tidigare...

min unghäst blir 7 nästa år och var inte mogen för ** i september..:(

vi får väl se framemot Strömsholm ungdomsklass med 6 0 7 åringar i stället...:) :) :D

Nej å den ** är ju faktiskt riktigt svår, tycker dom borde ändrat reglerna när Msv B och Msv A blev * och ** eftersom klasserna blev svårare.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 272
Senast: Äpplet.
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har fått reda på att förundersökningen inte dras vidare och att åklagaren inte väcker åtal. Jag känner mig så oerhört sviken...
Svar
19
· Visningar
1 800
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 279
Senast: Lady_S
·
Hundavel & Ras Jag funderade länge på om jag skulle posta här eller inte. Jag har läst lite i andra trådar och läst på om alla möjliga raser så här...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 256
Senast: Sedna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar