YR i Flyinge nästa vecka?

Sv: YR i Flyinge nästa vecka?

shady skrev:
Vilka var det som var där och red?

En himla massa ;-)
Janne var helnöjd över bredden.Det var många år sedan han hade så många YR. Senast ifjol var det "skralt" sa han. 87:orna är många.

Linda C, Emmi G, Rebecka T, Emma J, Theodor W, William F, Alexander E, Natalie M, Charlotte R, Stina Å, Helena B, Hanna B, Angelica E, Clara C.
Kommer inte på fler namn just nu..

Några har startat ***. Några nya YR har inte startat ** ännu.

olgaklara skrev:
Jag såg din dotter rida i fredags

Var du också där? Vi satt precis där avfallningen var...

Hon var helnöjd till slut (torsdagens ridning var hon missnöjd med, han är inte riktigt igång och ville inte jobba.) Det var betydligt bättre på fredagen även om det är en bit kvar till "bästa formen".
Hon åkte ju dit med en "alla andra är mycket bättre/rutinerade"-känsla så den förändrades och självförtroendet åkte upp. Då är det kul/lätt att vara mamma. :angel:

Idasagare skrev:
Var du också där? Vi satt precis där avfallningen var...

Hon var helnöjd till slut (torsdagens ridning var hon missnöjd med, han är inte riktigt igång och ville inte jobba.) Det var betydligt bättre på fredagen även om det är en bit kvar till "bästa formen".
Hon åkte ju dit med en "alla andra är mycket bättre/rutinerade"-känsla så den förändrades och självförtroendet åkte upp. Då är det kul/lätt att vara mamma. :angel:

Vad tränade dom på? "avfallningen"?

Skulle dessa ha gått ***? Verkar vara ett kul gäng!

Wiiie skrev:
Vad tränade dom på? "avfallningen"?

Kul tolkat :)

En ryttare trillade av lite olyckligt och fick åka ambulans. Vet inte hur det gick...

Idasagare skrev:
En himla massa ;-)
Janne var helnöjd över bredden.Det var många år sedan han hade så många YR. Senast ifjol var det "skralt" sa han. 87:orna är många.

Linda C, Emmi G, Rebecka T, Emma J, Theodor W, William F, Alexander E, Natalie M, Charlotte R, Stina Å, Helena B, Hanna B, Angelica E, Clara C.
Kommer inte på fler namn just nu..

Lite nyfiken vilka mer än Rebecka har startat ***??

Idasagare skrev:
En himla massa ;-)
Janne var helnöjd över bredden.Det var många år sedan han hade så många YR.

Jo men det beror ju på att kriterierna har sänkts så mycket, det var minst lika många i bredden förr men dom platsade inte då

Vilket innebär att en del enbart har ridit * klass och inte för att vara taskig mot någon men en del av dom har ju problem även där :o Så jag håller inte alls med om att det finns fler YR nu.

wert skrev:
Vilket innebär att en del enbart har ridit * klass och inte för att vara taskig mot någon men en del av dom har ju problem även där :o Så jag håller inte alls med om att det finns fler YR nu.

fast förra året var det YR vars bästa resultat var att genomfört *
och då hade han ett tiotal. Nu är det mer än det dubbla till antalet och alla (nya YR iallafall) hade plac i *.
Så lite fler att plocka ur har de nog...

Det var jag som ramlade av ;D
Men hur som helst så gick allt bra, fick bara en lätt hjärnskakning.
Tur att man har hjälm iaf!

Andra som var med var jag (Sophia Ericsson) Elin Göransdotter, Louise Thomson, Britta Prejer, Karoline Nilsson, Cecilia Brunius .
Har säkert glömt nån men ..
Kan även informera om att det blir en träning i Hermastorp v. 6.
De som får vara med då är 16 st som Janne har valt ut av dessa tjugo och det blir varken en spets el utmanartrupp, utan en spetstrupp väljs ut då EM börjar närma sig.

Senast ändrad av en moderator:

_MizzSixty_ skrev:

Det var jag som ramlade av ;D
Men hur som helst så gick allt bra, fick bara en lätt hjärnskakning.
Tur att man har hjälm iaf!

Jag tyckte att det såg ut som du men var lite osäker.. Skönt att det gick bra. ;)

Osäker vet jag väl inte . Men vi fick ett konstigt språng bara , det händer alla ibland. ;D

Det Idasagare menade var nog snarare att det var hon som var osäker på om det var du som var du... :smirk:

_MizzSixty_ skrev:

Andra som var med var jag (Sophia Ericsson) Elin Göransdotter, Louise Thomson, Britta Prejer, Karoline Nilsson, Cecilia Brunius .
Har säkert glömt nån men ..
Kan även informera om att det blir en träning i Hermastorp v. 6.
De som får vara med då är 16 st som Janne har valt ut av dessa tjugo och det blir varken en spets el utmanartrupp, utan en spetstrupp väljs ut då EM börjar närma sig.
var det du som hade casper innan??

aicha skrev:
Det Idasagare menade var nog snarare att det var hon som var osäker på om det var du som var du... :smirk:

Precis... Tack för hjälpen med förtydligandet :angel:

riktigt fin är han såg er i skövde för några år sen... hur har det gått med han sen??

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Nu är de svenska lagen till EM i fälttävlan för young rider, junior i fälttävlan klara, två starka lag där hälften mästerskapsdebuterar...
Svar
0
· Visningar
136
Senast: Gunnar
·
Fritid Nästa vecka reser jag och min lille hund till Österlen. Vi bor i Vik. Ge mig tips om vad vi ska hitta på?
Svar
8
· Visningar
368
Senast: BornAgain
·
Ridning Jag har nyligen börjat rida på ridskola, efter ett liv med träning och tävling på egna hästar. Trivs bra med ridskolan, ridläraren är...
2
Svar
20
· Visningar
1 048
Senast: cewe
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I helgen är det äntligen final i Flyinge. Riksmästerskapet i fälttävlan vänder sig till ekipage på H100 och 2* nivå. Deltagarna tävlar...
Svar
0
· Visningar
251
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka