YR i Flyinge nästa vecka?

Sv: YR i Flyinge nästa vecka?

Mm, han är min drömhäst ;D en sån häst får man bara en gång i livet . Tyvärr så har det inte gått så bra . Sålde honom till en hoppryttare som till slut inte klarade av honom och blev avslängd och grejer . Men nu har han stått hos mig i en månad på tillridning och nu e han såld igen, fast till en fälttävlansryttare =)

_MizzSixty_ skrev:
Mm, han är min drömhäst ;D en sån häst får man bara en gång i livet . Tyvärr så har det inte gått så bra . Sålde honom till en hoppryttare som till slut inte klarade av honom och blev avslängd och grejer . Men nu har han stått hos mig i en månad på tillridning och nu e han såld igen, fast till en fälttävlansryttare =)
Det tackar vi för , det är tunt på ponnysidan.Hur gammal är ryttaren och har ryttaren ridit fälttävlan tidigare?

Hon fyller 14 år . Har ridit lätt-klass på c-ponny förut . En duktig tjej , så det kommer nog gå bra . Ska rida debutanten i Mantorp förövrigt .

jag såg han på annons i ridsport. VERKLIGEN fin ponny!! Hoppas vi får se mycket av han i sommar...:D

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Nu är de svenska lagen till EM i fälttävlan för young rider, junior i fälttävlan klara, två starka lag där hälften mästerskapsdebuterar...
Svar
0
· Visningar
136
Senast: Gunnar
·
Fritid Nästa vecka reser jag och min lille hund till Österlen. Vi bor i Vik. Ge mig tips om vad vi ska hitta på?
Svar
8
· Visningar
368
Senast: BornAgain
·
Ridning Jag har nyligen börjat rida på ridskola, efter ett liv med träning och tävling på egna hästar. Trivs bra med ridskolan, ridläraren är...
2
Svar
20
· Visningar
1 049
Senast: cewe
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I helgen är det äntligen final i Flyinge. Riksmästerskapet i fälttävlan vänder sig till ekipage på H100 och 2* nivå. Deltagarna tävlar...
Svar
0
· Visningar
251
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈