Ser fram emot

Sv: Ser fram emot

Jag ser fram emot att första tävlingen bla. för att jag tänkte debutera * med fullblodet och kanske få ta ut det nya fullblodet

Och för att få stå och titta på pluttan från marken och känna känslan:love: när hon går terrängen

Trossnäs tävlingar ser jag fram emot. Likaså Mantorp för att de är just Mantorp, min start&stopp tävling (första & sista för säsongen, alltså). Kanske Gärds också, länge sedan jag red där så de vore kul att göra det igen.

Sen lag-sm & individuella sm om man lyckas få en plats i ett lag/kvala är ju stort, framför allt det senare.

Wiiie skrev:
Någon speciell tävling du ser fram emot? Någon tävling/klass som är målet i år??? :bump:

Jag ser fram emot Mantorp som blir min första tävling i år.
Ska försöka ta lite placeringar i lätt klass och debutera * hoppas jag!

Ska också rida deb med 2 gröna 6åringar.

Liknande trådar

Dressyr Nu har nya TR kommit. Ser fram emot att tävla utan nosgrimma (om han vill vara tävlingshäst). Och jag ser fram emot att döma fler...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
5 802
Senast: sweep
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Dressyrryttaren Lina Dolk gör nu debut i tävlingen Hästarnas Mästare – som avgörs i dag. Hon ser fram emot att utmana sig själv i den...
Svar
0
· Visningar
102
Senast: Gunnar
·
Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
476
Senast: MiniLi
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det är bäddat för ännu ett mäktigt dressyravgörande när tio av världens bästa dressyrryttare ska mötas i den prestigefulla Top...
Svar
0
· Visningar
92
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka