lag-SM -06

Sv: lag-SM -06

shady skrev:
Tror du Udden tar andra raka Lag SM guldet på stor häst? :angel: Jag tror det. Får ordna bussresa med hejjar klack när det blir dags. Eller skall du vara hästskötare då också?

Det hoppas vi på!! :D Vi är ju helt klart bäst..:banana: hehe..;)

Visst är vi det. Måste bara se till att få ett ordentligt bra lag i ponny också. Se till att pollen blir frisk nu och sätt igång och träna. ;)

jo visst hade det varit kul, men jag tar ett år i taget, ska testa denna klubben nu, sen får vi se, jag lämnar alla möjligheter öppna

Vi behöver nog inte åka buss. Busan ska väl tävla där :bump: ?????
Så Wiiie om du inte har något hästskötar jobb så vet du ju var vi finns ;) . Det blir nog ett stort Udden gäng till både Öved och lag SM.

hehe, det är klart att jag hänger me å hejar på dej å Busan om jag inte ska tävla själv eller var hästskötare..:D Vilka ska me då?

*knapplån*

Gotland/Bunge fick inte lag-sm för ponny... Innebär alltså att det med 99% säkerhet inte blir någon tävling alls där 2006 :cry:

Om du menar när Busan skall tävla så är det dom vanliga. Sedan får vi ju se. Kommer hon till Öveds så får vi ju se till att det blir en hejjar klack på plats för Ruthan lär ju vara så nervös att det inte går att prata med henne. ;) Sedan skall man ju inte ens tänka på hur jag kommer att vara. Så hästskötare lär vi behöva då.

Jag förstår precis vad du menar, och jag antar att du förstår vad jag menar. Hur du än gör så kommer vi ju ändå att träffas, det är huvudsaken. Alltid roligt att få träffa dig.

Självklart förstår jag vad du menar :) och huvudsaken är ju ändå att man träffas och har kul, vad det står på jackan är mindre viktigt....

vore det inte kul ifall fälttävlan gjorde som hoppningen, att man har en YR och en junior i varje lag??;) :)

Binsan skrev:
vore det inte kul ifall fälttävlan gjorde som hoppningen, att man har en YR och en junior i varje lag??;) :)

Om ett fälttävlanslag på 4 ekipage skulle bestå av 1JR, 1YR och två SR skulle det nog inte komma lika många lag till start (eller kanske inte ens så många att det blir klass :confused: :crazy:).
Är inte riktigt jämförbart med hoppningen eftersom vi tappra flt ryttare är BETYDLIGT färre.

Tja vi satsar väl på det ialla fall...kom ju så långt som till att vi anmälde ett lag i år,sedan blev ju såklart hästarna skadade. :cry:
Iofs så tror jag att en tänkt lagryttare skall ha barn nästa år, så vi kanske blir tvugna att försöka värva någon ny:confused:

ja, det är synd att så få klubbar har lag. i år bestod vissa lag enbart av juniorer och andra av gamla rutinerade rävar...:) ;)

får man gå in som allians till ett lag om två klubbar inte har tillräckligt med lagryttare??:confused:

Tror bara att det är på ponny man kan göra det. Och då skall klubbarna komma från samma distrikt.

Lag SM ponny och häst kommer gå på Trossnäs :bump: :bump: :bump:
Mycket jobb blir det men det är alltid roligt att få ordna större tävlingar:banana:
Har ni några önskemål eller ideer så kom gärna med dem:D
Enda kruxet med att ha det hos oss är uppstallning i september, då är alla hästar inne och gymnasiet igång. Vad föredrar ni? Portabla boxar vid terrängbanan(dyrt är jag rädd för) eller Färjestad Travbana (2,2 mil från tävlingsblatsen, bra väg men långt......)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Under en SM-tät vecka gick förstaplatsen i Folksam lag-SM i fälttävlan för ponny till Norrby Ryttarsällskap.
Svar
0
· Visningar
159
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det är en SM-späckad vecka. Utöver SM-veckan i Västerås, där nya mästare utses i såväl distansritt som working equitation, så bjuder de...
Svar
0
· Visningar
153
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Tjejerna från Norrby Ryttarsällskap i Kolbäck tog i helgen silver vid lag-SM i fälttävlan som avgjordes i Bräkne-Hoby i Blekinge. Det...
Svar
0
· Visningar
278
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det blev Perstorps Ryttarförening som, med minsta möjliga marginal, tog hem guldmedaljerna i Folksam Lag-SM i fälttävlan för häst. I...
Svar
0
· Visningar
274
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈