Längtar..

Sv: Längtar..

Vilke fina bilder! Såg några från Lag-SM:et på Udden (hemmaklubben) fin fina..:D

Nu vart jag enormt nyfiken på vem du är, när du säger att Udden är din hemma klubb. Det är ju min också.

Pooh skrev:
Då vänder jag på det och svarar; ja, han är kanonhärlig, önskar man hade så mkt pengar så man kunde behålla honom oavsett vilka bud man får. ;)

Jo det förstår jag mycket väl... hade man haft en sån läckerbit hade man väl nästan huggt av sig högra handen för att behålla honom :love: ...

tro mig när jag säger att hon ser livrädd ut:D Men jag jobbar på att hon ska få självförtroende. Vattenhinder älskar hon för det är kul när det plaskar.:D

apo

Liknande trådar

Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
351
Senast: Unafraid
·
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 264
Senast: Stergo
·
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 315
Senast: Sel
·
  • Låst
Anläggning Nu är jag nyfiken på hur ni tänker! Själv kan jag se båda sidor här, men scenario: När jag flyttade in min häst i det stall hon står i...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
11 815
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Pusseltråden
  • Klara sig utan bil
  • Nyårstråden