Längtar..

Sv: Längtar..

En bild från Lag SMet på Udden:
Udden050925%20081.jpglitensofiaskott.jpg

Han e i luften, hihi, de tycker ja e lite skoj.....:angel:

Vill oxå att det ska bli vår. Sitter här med en superförkylning och kallt äckligt väder utanför... Men lite bilder kan jag bidra med:D

Dessa två är från Vinslöv

tradera001.jpg

9C8D0122.jpg

Va det där DU?! :eek:
Jag underade just vem det va som hade en massa olikfärgade boots å skydd... :p
Ska kolla om jag inte har nån bild på dig i datorn, jag va ju å kollade på SM:et

Jag har också bilder från Vinslöv, som jag har visat några gånger innan:D

Jag längtar som en tok nu!!! Men vinterträningen är kul det med. Jag var hos veterinären och kollade hästen för ett par veckoor sen och hon var helt klockren på böjprov och allt, så nu är det full träning inför våren:)

9C8D0050.jpg

9C8D0052.jpg

9C8D0049.jpg

Synd att mitt huvud är borta bara;)

*putt*
Ingen annan som har några fina bilder att visa?

Lägg in bilderna på www.photobucket.com , sen kopierar du bildaddresen som kommer upp om du högerklickar på bilden och går in på egenskaper. Sen klistrar du in adressen i rutan som kommer upp när du klickar på knappen med ett berg på.

Hoppas du förstår:D

Mina bidrag:

Mariestad, lättklass

Img_4752.jpg

Örebro, lättklass

421436783nXWSVs_ph.jpg

(Foto: Nina Räisänen)

Terrängträning hemma

Terrngtrning018.jpg

Terrngtrning013.jpg

WHA! HUr vågar ni? Vilka underbara bilder, önskar så mycket att jag vågade...ser bara SÅ roligt ut!! :) :)

Tack Nyrelski :bow: , jag skall nu göra ett första försök att få in några av mina bilder!!:bump:

th_Zygo4.jpg

th_Zygo5.jpg

Och en hoppbild på Grålle som inte ville gå fälttävlansdressyr och fick hoppa istället....

th_Cormack.jpg

Återkommer ned fler bilder om jag nu lyckas med detta!!

Ja det vore verkligen kul att träffas!:banana: Jag har tänkt mig att försöka starta upp ganska tidigt, i alla fall tidigare än på många år!! Nu blir det fälttävlan för hela slanten efter att ha "fuskat" lite hoppning i några år!! Det har verkligen varit kul att hoppa men utmaningen är ju fälttävlan. Hoppas starta ** under senhösten med hon som blir 9. 6 åringen blev ormbiten i bogen i somras, det tog jättetid att få ordning på honom igen-fick streptokocker i bölden och fick sprutas kraftigt med penicillin :cry: . Så han är väldigt sen just nu. Kroppen hänger liksom inte med, lååååånga ben och kropp 172 cm i mankhöjd.....Hoppas att han startar * till sommaren!!!!:)

Läskigt med ormar :crazy: såna drömmar jag ofta mardrömmar om
Tänkte också försöka börja så tidigt som möjligt, men det beror ju på när snön försvinner. Det blev bara 7 starter för mig förra året (varav 5 deb o lätt). Så ska försöka bli stabil i *, så då lär vi ju garanterat ses :D

_underbarn_: din pålle är lika tjusig som alltid på bilderna. och vi får la också se till att ses, och inte bara komma på i efterhand att vi varit på samma tävlingar ;)

Och jag längtar faktiskt också. Nu har det gått 2 år sedan jag red kin senaste Fälttävlan (på ponny), men i vår kommer jag hem arbetslös och pank efter en längre utlandsvistelse, och då jag nu är i princip utdömd som fotbollsspelare (vilket gjort att det tidigare varit svårt att pussla ihop säsongerna) så tänkte jag syssla med ngt mindre farligt! Tänkte vara så seriös att jag åker ner till Skåne i början av april och tränar, ska fixa lite praktiskt bara, men fan vad kul det ska bli (och det lär stackars hästen som inte heller fått gå FT på 2 år också tycka):bump:

Gissar att du har kopierat från den lilla bilden på photobucket. Klicka på den så den blir större och kopiera den där i stället, så blir det större bilder:)

Murray skrev:
_underbarn_: din pålle är lika tjusig som alltid på bilderna. och vi får la också se till att ses, och inte bara komma på i efterhand att vi varit på samma tävlingar ;)

:bow: :bow: :D

Vi ses säkert.. om inte annat på JSM :p fälttävlanssverige är ju inte precis jättestort... ;)

Nittionio skrev:
Jag har tänkt mig att försöka starta upp ganska tidigt, i alla fall tidigare än på många år!!

Har det inte tinat i vattengraven innan första tävlingen så kan du ju alltid hänga på mig ut på banan med en hårtork i högsta hugg och ta hand om det lilla problemet själv :D :idea:

Då provar jag igen då Nyrelski!!

Bilden jag bara älskar!! (igen, men jag försöker vara lydig och läraktig-så den är speciellt till nyrelski!!:) =

Zygo5.jpg

Zygo3.jpg

JAG TYCKER DET GÅR VANSINNIGT FORT OCH ÄR INTE VAN HASTIGHETEN SOM HÄSTEN BESTÄMDE!!!!! Men jag brukar tyvärr se ut på detta sätt då jag rider......;)

Liknande trådar

Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
351
Senast: Unafraid
·
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 264
Senast: Stergo
·
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 315
Senast: Sel
·
  • Låst
Anläggning Nu är jag nyfiken på hur ni tänker! Själv kan jag se båda sidor här, men scenario: När jag flyttade in min häst i det stall hon står i...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
11 815
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Pusseltråden
  • Klara sig utan bil
  • Nyårstråden