Sv: Tävlingssäsongen...
dagstorp var en himla fin tävling, även fast det slutade som ett helvete efter en skifin början. dock tog det en JÄVLA tid innan man fick gå terrängbanan dagen innan. stort minus på det. och på en av tanterna i sekreteriatet, menmen... dålig dag kanske :smirk:
mantorp är alltid trevligt, förutom framridningen till terräng och dressyr, det är verkligen kaotiskt där. annars är det den bästa tävlingen tycker jag.
mantorps "höstbana" var svår för MIG och MIN häst. ingenting passade egentligen oss... resultat därefter.
den roligaste banan... antagligen mantorps "vårbana"... fast nja, egentligen var den inte särskilt rolig, men jag hade en bra känsla och sånt gör att det känns kul.
örebro hade en jättefin bana, likaså dagstorp, och deras arrangemang höll, det gjorde väsbys och mantorps med.
stockholm var en jättetrist tävling att rida, mest för att man varit där så ofta och för att jag mördade hoppbanan
och då blev terrängbanan så arg att den vägrade låta mej starta. däremot var örebros arrangemang kasst. de blev försenade från första början men det var så fina banor att det trots förseningarna och lite annat krux är en tävling man åker tillbaka till!