PrinceFair
Trådstartare
Sv: Tävlingssäsongen...
Ja, det vet vi mycket väl. MEN är man som funktionär förvirrad och ovan behöver man iaf inte vara otrevlig.....
Banorna till terrängen var jättebra, i juni togs ju den lerigaste delen bort men resten av banan var ok
Hoppbanan på Karlslund var minst sagt geggig och hal, och det kan ingen förståss göra ngt åt, men då behöver iaf inte banbyggaren lägga hårnålskurvor utan möjlighet att ta ut vägen mitt i allra värsta leran
Det jag har sagt om Örebro är (tyvärr måste jag säga) fakta. Resultatmässigt har det gått jättebra för mig i Örebro, så det är inte pga dåliga resultat som jag skriver vad jag tycker.
Men till alla er som trots detta kämpade för att kunna genomföra tävlingarna
Malin_Orebro skrev:Alla som har arrangerat en tävling vet hur svårt det kan vara att få tag på funktionärer som verkligen gör det dom ska, antagligen är det det som gör att vissa saker kanske inte blir helt perfekt. Ni som klagar på banorna i Örebro tala om hur man ska få banan att hålla när det bara regnar och regnar. Sätt er själva och ring runt till folk som kan vara fuktionärer.
Men för Guds skull, skyll inte på oss eller banorna (som vi har gjort det bästa vi kan med) om det inte går bra för er.
Ja, det vet vi mycket väl. MEN är man som funktionär förvirrad och ovan behöver man iaf inte vara otrevlig.....
Banorna till terrängen var jättebra, i juni togs ju den lerigaste delen bort men resten av banan var ok
Hoppbanan på Karlslund var minst sagt geggig och hal, och det kan ingen förståss göra ngt åt, men då behöver iaf inte banbyggaren lägga hårnålskurvor utan möjlighet att ta ut vägen mitt i allra värsta leran
Det jag har sagt om Örebro är (tyvärr måste jag säga) fakta. Resultatmässigt har det gått jättebra för mig i Örebro, så det är inte pga dåliga resultat som jag skriver vad jag tycker.
Men till alla er som trots detta kämpade för att kunna genomföra tävlingarna
Senast ändrad: